Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har tänkt starta en klan till BF2. Har inte kommit på nåt namn än, men ni kanske kan hjälpa till? PM:a mig om ni vill joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 En fråga:Hur f*an man laga en bro med hjälp ut av en skiftnyckel?? (Har ej prövat själv:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) En fråga:Hur f*an man laga en bro med hjälp ut av en skiftnyckel?? (Har ej prövat själv:P) Så du menar att man, i spelet, skall hyra in byggnadsmaterial, traktorer och lyftkranar. Totala arbetet skulle gå på några veckor.. Skarface: Halm-ätande generaler Redigerad 29 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Så du menar att man, i spelet, skall hyra in byggnadsmaterial, traktorer och lyftkranar. Totala arbetet skulle gå på några veckor.. Skarface: Halm-ätande generaler Nej Men i manual står det att man ska kunna bygga upp broar som har förstörts,sprängts?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var ingenjör, spring fram till bron, ligg ner och kryp fram där det är sönder. Det ska då bli en rund ring runt "siktet" när du håller i mekverktyget, då är det bara att hålla in skjutknappen. Låste upp min G3A3 nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var ingenjör, spring fram till bron, ligg ner och kryp fram där det är sönder. Det ska då bli en rund ring runt "siktet" när du håller i mekverktyget, då är det bara att hålla in skjutknappen. Låste upp min G3A3 nyss! Kan du inte ta bild med den när du kör?? (Du måste vara as grymm på bf2 eftersom du redan har 2vapen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nån som vet hur många olika rankingar det finns? Sj "tror" 36,eftersom det finns 9olika vapen och tre olika lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tryck på ovanför dina inlägg istället för att posta två gånger i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nån som vet hur många olika rankingar det finns? Sj "tror" 36,eftersom det finns 9olika vapen och tre olika lag... Nej! Det är samma vapen man låser upp till alla lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kan du inte ta bild med den när du kör?? (Du måste vara as grymm på bf2 eftersom du redan har 2vapen) Visst är jag grym, men jag har bara låst upp ett vapen. Redigerad 29 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför är alla vapen som man låser upp så mörka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Hur många gånger dör ni egentligen? Kolla tex på Ceone 465 Kills och 417 Death Redigerad 30 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej! Det är samma vapen man låser upp till alla lag Men i "Player1",en spel tidning,intervjuade de Lars Gustavsson (en som typ äger dice)sa så här:"Vi siktar på åtminstånde ett halv år innan nån har nått den högsta rankingen"...? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag och min kompis har en bf2 klan och soker(jag ar utomlands och dar finns inte a med prickar ovanfor m.m) medlemmar till var klan.Pm:a mig om ni vill joina. Var hemsida ar http://medlem.spray.se/set/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag och min kompis har en bf2 klan och soker(jag ar utomlands och dar finns inte a med prickar ovanfor m.m) medlemmar till var klan.Pm:a mig om ni vill joina. Var hemsida ar http://medlem.spray.se/set/ Ni borde snarare ha med information om eran klan än om BF2, tänker man gå med i en BF2 klan så spelar man eller vet man åtminstånde vad BF2 är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag och min kompis har en bf2 klan och soker(jag ar utomlands och dar finns inte a med prickar ovanfor m.m) medlemmar till var klan.Pm:a mig om ni vill joina. Var hemsida ar http://medlem.spray.se/set/ Varför måste man ha All Seeing Eye? Går det inte bra att joina vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Joo men med all seeing eye so kan man se fler serverar. men om du inte vill ha all seeing eye sa gar det bra. Vi ska uppdatera sidan nar jag kommer hem.Nagra kriterier ska bort. Redigerad 30 juni, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ni borde snarare ha med information om eran klan än om BF2, tänker man gå med i en BF2 klan så spelar man eller vet man åtminstånde vad BF2 är. Jag har intre hand om sidan det gor min kompis.Vi soker just nu medlemmar men jag ar utomlands och har lite tillgang till dator har. Jag har mailat honom men han har kanske inte ar hemma. Vi ska uppdatera hemsidan so fort som mojligt. Off-topic:skulle villja grattulera {SeT}Halme till var nya Kapten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag vill joina! Jag har BF2 såklart:P,headset,ventrilo,msn...men inte the all seeing eye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts