Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Testat Battlefield Bad Company betan till 360 och kan inte annat säga än att det suger.

Lirade lite idag också och fick möta en med gamertag "Webhallen2". Frågade om det var webhallen.se och som svar fick jag "Yes". Dom accepterade även min friendinvite. :D

Ägde dom på betan. Men kan ändå säga att jag tycker att det suger. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utifrån alla trailers och "developers diarys" verkar det som om man kan förstöra allting, och att det man skjuter på går sönder där man skjuter. Så är det inte alls.

Visst, det är en beta. Men jag tvivlar på att det blir speciellt mycket förändrat till det hela spelet.

Vart saker går sönder är förbestämt, och så har det ju varit överallt i alla spel tidigare (åtmindstonde många spel innom actiongenren).

Dom pratar om den nya fysik(?)motorn frostbite som om den vore helt otrolig, medans den egentligen bara är en smått utvecklad och större version av det vi alltid sätt (att nu hus och det mesta går sönder).

HUDen förstår jag mig inte riktigt på och spelet är väldigt mörkt. Jag har inte heller lyckats hitta någon typ utav ficklampa. Spelet i sig känns klumpigt och. Ja.

Det är ju dock vad jag tycker. Personliga åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Sådär. Har beställt BF2 nu. Kommer få det på fredag. Så.. Är multiplayern nåt att ha? Jag har bara spelat ett som jag hittade i en buske. :confused: *host* Fast online spel funkade inte, som vanligt med spel som man hittar i skogen.

Det blir inte mycket bättre än vad det är online! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEIN! Satan! Kom på att det är ju röd dag idag. Och beställde det klockan halv 5 igår från spelbutiken, det betyder ju att dom skickar iväg det imorgon, och då har jag det inte förräns på måndag. Helvete. Och jag som hade tänkt att nörda sönder fredags kvällen.

Fyhelvete vad sur jag blir när jag säger hej innan jag hoppat över bäcken. :o

Får la bli att nörda sönder fredagen med Team fortress 2 då, som ju kommer att vara gratis 3 dagar.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEIN! Satan! Kom på att det är ju röd dag idag. Och beställde det klockan halv 5 igår från spelbutiken, det betyder ju att dom skickar iväg det imorgon, och då har jag det inte förräns på måndag. Helvete. Och jag som hade tänkt att nörda sönder fredags kvällen.

Fyhelvete vad sur jag blir när jag säger hej innan jag hoppat över bäcken. ;)

Får la bli att nörda sönder fredagen med Team fortress 2 då, som ju kommer att vara gratis 3 dagar.

? :unsure: Gratis? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUMP!

Har fått det nu. Men hur kommer det sig att mina stats inte uppdaterar sig, även fast jag kör på rankade servrar?

Är inte säker man har för mig att det tar lite tid ibland innan statsen uppdateras.

Jag vet jag hade typ 50poäng kvar till ny rank men sen efter 4-5kills så gick jag upp i rank. Sen när jag kolla HQ hade jag fortfarande min gamla rank. O.o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

battlefiends rank är mycket buggat!

Men oftast så får man sina poäng.

Ett tag när jag spelade fick jag några medaljer mer än 10 ggr eftersom statsen aldrig uppdaterade.

När jag spelade så slutade statsen plötsligt att fungera och en månad sénare kom statsen igång och jag fick massvis med poäng på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter.

Vi behöver:

-Erfarna snipers.

-Erfarna piloter.

-Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater.

-Erfarna förare.

-Erfarna ingenjörer

EDIT

Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo.

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter.

Vi behöver:

-Erfarna snipers.

-Erfarna piloter.

-Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater.

-Erfarna förare.

-Erfarna ingenjörer

EDIT

Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo.

Vilken nivå spelar ni på? (Newbie, Medel, highskill, über elite)

Jag är väl en erfaren "modig soldat" och känner en kompis som (IMO) är highskill pilot : )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken nivå spelar ni på? (Newbie, Medel, highskill, über elite)

Jag är väl en erfaren "modig soldat" och känner en kompis som (IMO) är highskill pilot : )

Vi lirar på en medel nivå (Vilket vi självklart kommer höja, då vi blir bättre.) Och ni är välkomna. ;)

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en kompis har bestämt oss för att göra en BF2 klan, och vi söker rekryter.

Vi behöver:

-Erfarna snipers.

-Erfarna piloter.

-Erfarna självmo.. Ehh.. Modiga soldater.

-Erfarna förare.

-Erfarna ingenjörer

EDIT

Ni ska helst ha mic, samt Ventrilo.

Speciellt bra, nja...

Självmordsbenägen? Fuck yeah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...