Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag har nu blivit befodrad till underofficer i min grupp i PRT. Kommer ta över ansvaret för gruppen när vår vanliga officer inte är tillgänglig. Och dessutom spelas den första matchen på lördag, och vi fick inte reda på det förens igår! Tydligen vill de prova våra improvisationskunskaper...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nu blivit befodrad till underofficer i min grupp i PRT. Kommer ta över ansvaret för gruppen när vår vanliga officer inte är tillgänglig. Och dessutom spelas den första matchen på lördag, och vi fick inte reda på det förens igår! Tydligen vill de prova våra improvisationskunskaper...

Grattis till befodringen :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Dice medelanar ett nytt Battlefield spel ska komma ut under Q3 2008 det kommer heta Battlefield Heroes från WW2 kommer det utspelas sig. Det kommer bara gratis att ladda ner få mera information besök: Battlefield Heroes

Det som tycker att det är bra är att det kommer gratis sen kunna göra sin egen karaktär fast om man vill ändra på det så får man betala lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså fitta, jag har glömt lösenordet till min användare på BF2 :lol: Finns det nån chans att få tillbaka det? Vill gärna fortsätta på min gubbe :lol::D:D

Edit: Har läst runt på lite olika sidor och det verkar som att det inte går. Får börja om på nytt :D

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...