chucky.swe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Nej.. Inte det heller, om han inte bytt namn och du känner igen det, men annars så är det typ, 0% chans att du kommer få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Nej.. Inte det heller, om han inte bytt namn och du känner igen det, men annars så är det typ, 0% chans att du kommer få veta. Vad menar du med om han inte har byt namn?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Bläh. Glömde bort att man har ett game nick bara. Jag kom ihåg det som det är på cs, att man kan byta till vilket namn man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Jag har nu blivit befodrad till underofficer i min grupp i PRT. Kommer ta över ansvaret för gruppen när vår vanliga officer inte är tillgänglig. Och dessutom spelas den första matchen på lördag, och vi fick inte reda på det förens igår! Tydligen vill de prova våra improvisationskunskaper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 finns det något relese datum till bf bad company?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Jag har nu blivit befodrad till underofficer i min grupp i PRT. Kommer ta över ansvaret för gruppen när vår vanliga officer inte är tillgänglig. Och dessutom spelas den första matchen på lördag, och vi fick inte reda på det förens igår! Tydligen vill de prova våra improvisationskunskaper... Grattis till befodringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Finns det något sätt som gömmer "defaultplayer" namnet när man filmar med Demo Recorder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Nu har ja köpt ett nytt BF2 nån som vill lira sen? Btw ja kan väl inte köra med mitt gamla acc? Eftersom min andra CD KEY är bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Dice medelanar ett nytt Battlefield spel ska komma ut under Q3 2008 det kommer heta Battlefield Heroes från WW2 kommer det utspelas sig. Det kommer bara gratis att ladda ner få mera information besök: Battlefield Heroes Det som tycker att det är bra är att det kommer gratis sen kunna göra sin egen karaktär fast om man vill ändra på det så får man betala lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ser faktiskt mycket ut som Team Fortress 2, men slår vad om att det kan bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Fan, Cartoon stajl alltså. Jag som har gått runt och hoppats på att dom skulle släppa en ny och upppiffad version av Battlefield 1942. Det spelet slår allt. Synd att inte allt för många spelar det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Kan man spela offline mot botar, om man ska träna på vissa moment i det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Kan man spela offline mot botar, om man ska träna på vissa moment i det här spelet. Ja det går. Kommer inte ihåg hur dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Ja det går. Kommer inte ihåg hur dock så det går alltså att köra mot botar trodde inte det. Ska kanske köpa det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Alltså fitta, jag har glömt lösenordet till min användare på BF2 Finns det nån chans att få tillbaka det? Vill gärna fortsätta på min gubbe Edit: Har läst runt på lite olika sidor och det verkar som att det inte går. Får börja om på nytt Redigerad 24 januari, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Om man har en Lokal server på BF2, hur kan man kicka folk? Börjar störa mig på en som campar som fan! Jag vill kicka han men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Tycker ni spelet är värt 199 kr?, är det nåt att satsa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Är det nån här som kör med Joystick? Kan ni rekomendera att skaffa sig en sån för att spela BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tre frågor på raken men inget svar!? Vart är experterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 JA det är bra KÖP det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts