Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Det ända som är bra med Vietnam är skogs banorna (Hög Träd, Höga Buskar, Gömställen), och sådana banor finns att ladda hem till BF2.

men det suger till bf2! på långt håll syns inte buskar och gräs och män är jättesynlig.

det är väl också bara att skruva ner grafiken för att se fiender lättare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, men om det står att EA online inte kan kontaktas eller att datorn inte är ansluten till internet? :naughty:

Då har du en piratkopia? man kan sådant....Men jag har BF2 orginal så gnäll inte, det var bara ett smakprov

Eller så är du inte ansluten till internet :D

Wohooo: detta var mitt 1000:e inlägg! ^_^^_^:unsure::doh:

:lol::lol::w000t::w000t:

:w000t::w000t::w000t::w000t:

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm mitt problem fick svar nu från PB "Note #2: The GUID you supplied was logged using a cheat that tried to prevent detection by PB. The method used is considered by us to interfere with the way PB is designed to work, therefore violating our EULA.

If you were not cheating, then someone was either using your computer or your CD key and was caught.

Either way, your GUID was used to try to hack on PB servers and it is now permanently banned. You may still play on non-PB servers as our bans only apply to servers with PunkBuster enabled."

Och ja har så fan heller fuskat och ja har bara tillgång till min CD KEY

Btw. Finns det nån chans att ja kan få mitt acc unbannad?

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...