Tux Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Ingen som kör BF: Vietnam? Det ända som är bra med Vietnam är skogs banorna (Hög Träd, Höga Buskar, Gömställen), och sådana banor finns att ladda hem till BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Det ända som är bra med Vietnam är skogs banorna (Hög Träd, Höga Buskar, Gömställen), och sådana banor finns att ladda hem till BF2. Älskar sånna banor, säg några som är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Det ända som är bra med Vietnam är skogs banorna (Hög Träd, Höga Buskar, Gömställen), och sådana banor finns att ladda hem till BF2. men det suger till bf2! på långt håll syns inte buskar och gräs och män är jättesynlig. det är väl också bara att skruva ner grafiken för att se fiender lättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ingen som har kört BF 2142? Hur är det med det måste man ha ett EA konto för att spela det? Eller kan man spela offline ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ingen som har kört BF 2142? Hur är det med det måste man ha ett EA konto för att spela det? Eller kan man spela offline ändå? Du måste ha ett ea konto första gången, sen ka du spela offline tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Du måste ha ett ea konto första gången, sen ka du spela offline tror jag iaf Ok.. Men det får man med när man köper spelet eller kan man fixa ett konto på EAs hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Ok.. Men det får man med när man köper spelet eller kan man fixa ett konto på EAs hemsida? Det kan du fixa i spelet Nån får rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Det kan du fixa i spelet Nån får rätta mig om jag har fel. Ok, men om det står att EA online inte kan kontaktas eller att datorn inte är ansluten till internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Ok, men om det står att EA online inte kan kontaktas eller att datorn inte är ansluten till internet? Då har du en piratkopia? man kan sådant....Men jag har BF2 orginal så gnäll inte, det var bara ett smakprov Eller så är du inte ansluten till internet Wohooo: detta var mitt 1000:e inlägg! Redigerad 21 december, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ja har precis laggt in BF2 och laggt in Punkbuster och när ja ska connecta till andra servers så blir ja bannad se bild Bf2 felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Ja har precis laggt in BF2 och laggt in Punkbuster och när ja ska connecta till andra servers så blir ja bannad se bild Bf2 felet Han har möjligtvis inte fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Han har möjligtvis inte fuskat? Nej för fan ja är ingen sån där über n00b som måste fuska för att få frags. Ja får det på varje server ja gå in på. Nån annan som kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nej för fan ja är ingen sån där über n00b som måste fuska för att få frags. Ja får det på varje server ja gå in på. Nån annan som kan hjälpa. Vem säger att jag inte har fler trix? Uppdaterar punkbuster? Kolla så att punkbuster service e igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Testa att uppdater Punkbuster. Googla det, så hittar du deras hemsida med uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Vem säger att jag inte har fler trix? Uppdaterar punkbuster? Kolla så att punkbuster service e igång? Sry trodde du var lite oseriös me det där hehe. Ja gick en sida bakåt och pilipossa hade laggt upp en länk för punkbuster 3.0. men det hjälpte inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Sry trodde du var lite oseriös me det där hehe. Ja gick en sida bakåt och pilipossa hade laggt upp en länk för punkbuster 3.0. men det hjälpte inte Har du vista? Kör BF2 som administratör isf, punkbuster stödjer inte riktigt vista än tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Har du vista? Kör BF2 som administratör isf, punkbuster stödjer inte riktigt vista än tror jag. Kör på XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Glöm mitt problem fick svar nu från PB "Note #2: The GUID you supplied was logged using a cheat that tried to prevent detection by PB. The method used is considered by us to interfere with the way PB is designed to work, therefore violating our EULA. If you were not cheating, then someone was either using your computer or your CD key and was caught. Either way, your GUID was used to try to hack on PB servers and it is now permanently banned. You may still play on non-PB servers as our bans only apply to servers with PunkBuster enabled." Och ja har så fan heller fuskat och ja har bara tillgång till min CD KEY Btw. Finns det nån chans att ja kan få mitt acc unbannad? Redigerad 28 december, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Och ja har så fan heller fuskat och ja har bara tillgång till min CD KEY Btw. Finns det nån chans att ja kan få mitt acc unbannad? Tror inte det, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Tror inte det, nej. Kan ja få reda på vilka som har varit inloggad da på mitt acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts