JSHC Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Jag är gärna på och spelar lite vanligt bf2 också, är inte så bra på det men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Jag är gärna på och spelar lite vanligt bf2 också, är inte så bra på det men Har du xfire? Adda Empa såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Jag är gärna på och spelar lite vanligt bf2 också, är inte så bra på det men Du kan adda mig ochså på Armykiller870. Kan säga dig att jag är ej heller så bra på BF2 när jag lirade det första gången. Men jag har nu blivit lite bättre. Övning ger färdighet som man brukar säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Du kan adda mig ochså på Armykiller870. Kan säga dig att jag är ej heller så bra på BF2 när jag lirade det första gången. Men jag har nu blivit lite bättre. Övning ger färdighet som man brukar säga Har spelat bf2 i typ 2 år, så det är inte första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Övning ger färdighet som man brukar säga Det är helt fel, isåfall borde du ha lärt dig hur man stavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Det är helt fel, isåfall borde du ha lärt dig hur man stavar. Kommer från rätt person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Det är helt fel, isåfall borde du ha lärt dig hur man stavar. Onödig post. Ngt har hänt med min BF2 ibland blir saker gult (vapnet jag håller i, träd osv) Och ibland försvinner hella skärmen och allt blir bara gult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Onödig post. Ngt har hänt med min BF2 ibland blir saker gult (vapnet jag håller i, träd osv) Och ibland försvinner hella skärmen och allt blir bara gult Antagligen har du inte uppdaterat dina drivrutiner, eller så är ditt grafikkort överhettat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 igår formaterde vi datorn så blir väl bf2 imorgon. ska testa moddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vilka modar rek ni mig att testa till BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Vilka modar rek ni mig att testa till BF2? PoE2 och PR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 PoE2 och PR PoE2? vad är det för mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 PoE2? vad är det för mod? Allmighty google http://www.pointofexistence.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) Mina första kills! Så här ser det ut förresten med GF4, hacket som jag använder (som gör att jag kan spela, inte fusk) tar bort allt godis, men det går att lira! Vad heter det hacket?? för jag kan inte spela det och jag har ett geforce4 ti 4200 white AGP8X Redigerad 5 augusti, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 wtf svara! snälla älskar bf2 men kan inte spela ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) wtf svara! snälla älskar bf2 men kan inte spela ! Ha lite tålamod människa. Som jag skrev på GTAnytt, så har jag laddat upp "patchen" här: BF2 Shader Mod Redigerad 5 augusti, 2007 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 (redigerad) wtf svara! snälla älskar bf2 men kan inte spela ! Haha, hur gammal är du? Redigerad 5 augusti, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Haha, hur gammal är du? 14 Ha lite tålamod människa. Som jag skrev på GTAnytt, så har jag laddat upp "patchen" här: BF2 Shader Mod tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ha lite tålamod människa. Som jag skrev på GTAnytt, så har jag laddat upp "patchen" här: BF2 Shader Mod vart hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 wtf svara! snälla älskar bf2 men kan inte spela ! va f*n tycker ni de e som e så jävla kul me det här spelet? Dö. Jävla äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts