Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Visst kan man spela med sin gammla gubbe i moddarna? finns specialvapnena som man kan låsa upp i moddarna eller ska man göra en ny gubbe, men då förlorar man specialvapnena

Frågestund :ermm:

Ja, du kan spela med din gamla profil. Dock finns inte dina unlocks tillgängliga, då det är många nya vapen och soldatklasser tillgängliga i PR. Men låt inte ditt tycke om modden avgöras av unlocks och stats, då sabbar du alla dina chanser att kuna njuta av spelet/modden. Project Reality = Realismmod - du kan dö av och döda med ett enda välplacerat skott, vapnen har högre rekyl som stämmer mer överens med verkligheten, du kan förblöda till döds, stridsvagnar har seperata förare och skyttepositioner. Listan kan göras lång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Point of Existence 1.7 släppt! :)

Går att tanka på Speltorrents.se.

-----------

NEW CONTENT

-----------

**MAPS**

- Berezan Island

- Blue Nile 2

- Crimea Beach

- Assault on Odessa

- Red Dawn

- Risen

- Olesko Keep

**VEHICLES**

- US AAVP7A1

- US AH-6 Littlebird

- US AH-1Z Super Cobra

- US M1A2 Abrams

- US F22 Raptor

- US F/A 18E/F

- UKR W3W Sokol

- UKR Su-27 Flanker A2A & Multirole variants

**HAND WEAPONS**

- GER DSR-1 Sniper Rifle

- US KaBar Knife

- UKR Mortar

- US M16A4 Assault Rifle

- US M249 SAW LMG

- US M4A1 Carbine

**STATIONARY WEAPONS**

- US M167 VADS

- GER FK20mm Flak

- AT4 Spigot ATGM

- BGM-109 TLAM

**ARMAMENT**

- XM312 Grenade Launcher

- M240D HMG

- M224 Mortar

- T89 Mortar

-------------

SINGLE PLAYER

-------------

**MAPS**

Risen

Blue Nile

Berezan Island

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä. Aja blir väll Xfire som gäller för det då.

Du kan lira med mig :P fast är ej så bra på det.

Snart får man sin nya rank da Furir eller vad den ranken heter btw ni som vill se min rank kolla här.

BF2 stats Jag vet att jag har en n00b stats är ej så bra. Men jag blir någ rätts så bra senare men det lär ta ett tag :lol: . Min senaste stats idag var typ 37kills och 25deaths körde typ bara med sniper och fick brons i prick skytt. Är det bara jag som tycker att MEC's sniper är bättre än US?. Har typ bara vanliga BF2. Kan man ladda ner EuroForce och Armed eller vad det heter asså om man måste ha nån CD KEY till EF? för att spela online

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan lira med mig :P fast är ej så bra på det.

Snart får man sin nya rank da Furir eller vad den ranken heter btw ni som vill se min rank kolla här.

BF2 stats Jag vet att jag har en n00b stats är ej så bra. Men jag blir någ rätts så bra senare men det lär ta ett tag :lol: . Min senaste stats idag var typ 37kills och 25deaths körde typ bara med sniper och fick brons i prick skytt. Är det bara jag som tycker att MEC's sniper är bättre än US?. Har typ bara vanliga BF2. Kan man ladda ner EuroForce och Armed eller vad det heter asså om man måste ha nån CD KEY till EF? för att spela online

Du har typ bättre stats än mig. iaf högre KD ratio.

Jag kör mäst SF expansion. Du borde skaffa den (99kr på webhallen.com typ)

mr_empa är namnet och använder xfire som Empa eller msn som empa.basket@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man körde BF2 igår fy fan så jävla fegt av andra laget jag var MEC eller om det var china. Så var US på vår sista flagga som vi hadde fy fan så jävla fegt av en kille han hadde en sån där helikopter som man skan skjuta. han var på vår sista bas hela jävla tiden och hållde på med spawn kill så jävla fegt och vi hadde inga andra platser. Aha så man måste ha en CD KEY till SF och EF till dom här booster packet?. Och vanliga E-packet. Kanske köre SF senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://bf2s.com/player/71132947/

Dats me :lol:

Btw mit clan kanske kommer börja köra BF2 +SF. Är någon intreserad?

Är det dina kompisar klan?. Du vet väl om ni ska ha en rankad server ni måste ha nåt företag eller sponsor eller vad det jag läste om. Btw joda jag säkte på Empa men får upp andra namn så jag vet ej vilket av dom som är dit riktiga kan du adda mig på Armykiller870 på Xfire

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det dina kompisar klan?. Du vet väl om ni ska ha en rankad server ni måste ha nåt företag eller sponsor eller vad det jag läste om. Btw joda jag säkte på Empa men får upp andra namn så jag vet ej vilket av dom som är dit riktiga kan du adda mig på Armykiller870 på Xfire

Ok addat dig.

Btw det är min och en annan's clan. och vi har redan ägt en BF2142 server så vi vet hur man gjör.

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det olagligt att cracka ett spel? Tänkte om man ckackar BF2 så man inte behöver skiva, För våran dator slår av ibara ibland, hårddisken håller på att gå sönder. Om det gör det så är det lättare om man inte har skivan i datorn alls

Om du äger spelet lagligt så borde det väll inte vara? Eller? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...