Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 1. Strike At Karkland. 2. Vete fan, är trogen infaterist. 3. MEC. AK-74an är dödlig och allmänt manlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men det heter väl ändå Strike at Karkand. Utan ett L i Karkand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men det heter väl ändå Strike at Karkand. Utan ett L i Karkand. Kopierade bara av Ceone, men det är min favoritkarta hursomhelst, man får mycket poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 1. strike at Karkwhatever 2. Vetifan vad fordonen heter 3. USMC, MEC har softa vapen, men orka lyssna på när abdulla skriker i radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ceone håller på med en BF2 hemsida dedikerad för BF2- filer. http://www.bf2maps.tk/ Jag har även gjort ett forum (InvisionFree), som läggs upp senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kopierade bara av Ceone, men det är min favoritkarta hursomhelst, man får mycket poäng. Miljön där precis i början av staden är skit ball att kriga i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Miljön där precis i början av staden är skit ball att kriga i Det roligaste på den banan är ju ändå att stå med en tank vid bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 1. Roligaste banan hmm, vet inte men inte någon bana med China iaf. 2. Jeepen är lätt det bästa fordonet, eller den där andra snabba bilen. 3. Antingen USMC eller MEC, beror på banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 1. Någonting Wetlands. 2. Helikopter, baby. 3. Ljuddämpad Beretta, mycket manligare än jävla fag-bössorna. Finns inget härligare än att sätta några skott i skallen på en galen MEC-snubbe som ränner emot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fan kan inte spela BF2, har för dålig dator Vad behöver man för att kunna spela med de högsta inställningarna i BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fan kan inte spela BF2, har för dålig dator Vad behöver man för att kunna spela med de högsta inställningarna i BF2? Ujujuj en jäkligt bra dator. Min dator klarar inte av det även fast den är bra. Kör på högsta upplösningen, medel och låg på grafikinställningarna. Tror inte jag har någon AA på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det någon bana där China och M.E.C möter varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det någon bana där China och M.E.C möter varandra? Nix... Men jag ska göra en bana där dom möts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ujujuj en jäkligt bra dator. Min dator klarar inte av det även fast den är bra. Kör på högsta upplösningen, medel och låg på grafikinställningarna. Tror inte jag har någon AA på heller. Ok, men är det fortfarande bra grafik även på medel o låg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det roligaste på den banan är ju ändå att stå med en tank vid bron Roligare att spränga tanksen på bron med C4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ok, men är det fortfarande bra grafik även på medel o låg? Jo det är klart. Skillnaden på högsta och det jag kör på är inte speciellt stor. Det jag kan se i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gjorde denna nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gjorde denna nyss. Den lilla texten ('official fan') är förliten (alt. för suddig). Åtgärda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den lilla texten ('official fan') är förliten (alt. för suddig). Åtgärda Ja, jag tyckte det stod Official Film först. Annars var den snygg, Panipani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts