oskarofrya Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Asså shit, det går så långsamt när man ska gå in på en server, är det så för er andra också? Och man måsta alltid sätta i skivan när man ska spela. Det tar shit-lång tid att gå in på en server, typ 1-2 min. (Låter kanske inte mycket, men tänk 2 min vid varje server-byte/map-byte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 menar ni i BF2? kan inte ni ta en exakt tid hur länge det tar? För mig tar det 6 min! 2,40 till att ladda mätaren och sen tar det 3,20 att ladda kunddata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 menar ni i BF2? kan inte ni ta en exakt tid hur länge det tar? För mig tar det 6 min! 2,40 till att ladda mätaren och sen tar det 3,20 att ladda kunddata Det är så det är för mig också. JAg är van i CS där jag kan gå in hur snabbt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Mjo det tar sin tid, men såläng halva matchen inte har gått när det laddat klart är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Project Reality 0.6 släppt! Officella hemsidan (som är överbelastad för tillfället) Torrent #1 Torrent #2 Inte nog med det så släpps Point Of Existence 1.7 på fredag. Redigerad 17 juli, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Project Reality 0.6 släppt! Officella hemsidan (som är överbelastad för tillfället) Torrent #1 Torrent #2 Inte nog med det så släpps Point Of Existence 1.7 på fredag. Project Reality ser ju nästan kul ut får ta och prova det imorgon eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Project Reality ser ju nästan kul ut får ta och prova det imorgon eller nåt Do dat, men kom ihåg att läsa manualen ("Read The Fucking Manual"?) och andra instruktioner, då mycket är nytt eller förändrat i PR. Annars lär du framstå som en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Hur fungerar det med moddar? Är det många som spelar som eller? kan man spela på vanliga servrar precis efter det att man spelat på dom eller? jag är inte alls insatt i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Hur fungerar det med moddar? Är det många som spelar som eller? kan man spela på vanliga servrar precis efter det att man spelat på dom eller? jag är inte alls insatt i det De installeras seperat, så det blir ungefär som två olika spel (förutom att du måste ha BF2 installerat för att moddarna ska fungera). Ja, det är många som spelar. Iaf de populära moddarna som Project Reality, Point of Existance och Eve of Destruction. Moddarna spelas på servrar som kör modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Finns det rankade modservrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Om jag fattar det rätt är det som en expansion som är gratis, ungefär som SF. vad jag förstår så påverkas inte alla mitt vanliga BF2. vad ger ni dom olika moddarna för betyg? Finns det byggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Finns det rankade modservrar? Nej, moddar kan inte vara officiellt rankade. Däremot finns det tredjepartsrankningssystem till moddar, som dock är rätt värdelösa. Vad spelar ranking för roll förresten? Om jag fattar det rätt är det som en expansion som är gratis, ungefär som SF. vad jag förstår så påverkas inte alla mitt vanliga BF2. vad ger ni dom olika moddarna för betyg? Finns det byggar? Ja, ungefär som en expansion. Fast alltid gratis, av legala skäl. Hur moddar fungerar skiljer sig också från spel till spel... Och jag tänker inte sätta mig och skriva nån recension, men PR är en mycket bra mod (förutsatt att du är en bra spelare som vet att lagarbete är mer än att bara vara med i en squad). Buggar? Ja - all mjukvara har buggar, mer eller mindre. Men PR är inte speciellt buggigt om man ska vara lite mer specifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Nej, moddar kan inte vara officiellt rankade. Däremot finns det tredjepartsrankningssystem till moddar, som dock är rätt värdelösa. Vad spelar ranking för roll förresten? Kanske... vanilla weapons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Det är respekt att ha mycket poäng och hög rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Det är respekt att ha mycket poäng och hög rank Precis. Anser man att några siffror avgör hur bra spelet är så är man verkligen en bra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Precis. Anser man att några siffror avgör hur bra spelet är så är man verkligen en bra spelare. Bra teamplay i en helikopter eller pansarvagn slår det mesta. Vet att du inte var seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Mycket bra nybörjarguide till Project Reality. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Mycket bra nybörjarguide till Project Reality. verkade vara mycket krångligt, men man läs sig säkert efter ett tag, Fattade inte riktigt vad bunkrarna var förnågot. Ska ladda hem den efter vi formaterat datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 verkade vara mycket krångligt, men man läs sig säkert efter ett tag, Fattade inte riktigt vad bunkrarna var förnågot. Ska ladda hem den efter vi formaterat datorn Känns säkert så i början, men det är inte så krångligt som man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Känns säkert så i början, men det är inte så krångligt som man tror. Visst kan man spela med sin gammla gubbe i moddarna? finns specialvapnena som man kan låsa upp i moddarna eller ska man göra en ny gubbe, men då förlorar man specialvapnena Frågestund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts