kobbe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Sorry för dubbel men annars ser ingen detta. ska först tilläga att scoren är jättre kättre konstig, men så här ligger det till, EA:s score server var nere för någon vecka sedan och ingen fick poäng, men nu verkar det som om man får tillbaka sina poäng som man skulle ha fått för några veckor sedan när det var problem. jag har fått ca: 1000 poäng utan att spela. Jag spelade i förrgår och fick poängen först idag så jag nu, så det är en fördröjning på ca 1 ½ dygn innan man får poängen. Nu till min fråga Om man går in på mina dokument>battlefield 2>mods. Då har jag två mappar en för BF2 och en för BF2 SF. I dom mapparna finns det en mapp som heter cache, det finns altså i båda mapparna, båda inehåller ca 650 filer var. nu till min fråga, kan jag ta bort dom sakerna där i eller är det viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 kobbe skrev: Om man går in på mina dokument>battlefield 2>mods. Då har jag två mappar en för BF2 och en för BF2 SF. I dom mapparna finns det en mapp som heter cache, det finns altså i båda mapparna, båda inehåller ca 650 filer var. nu till min fråga, kan jag ta bort dom sakerna där i eller är det viktigt? Jag har en mapp som heter LogoCache om det är samma så tror jag nog att det går att ta bort dom. Eftersom det bara fanns servernamn och logos från servern. Men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 den0m skrev: Jag har en mapp som heter LogoCache om det är samma så tror jag nog att det går att ta bort dom. Eftersom det bara fanns servernamn och logos från servern. Men jag vet inte. Den med logocache klan man ta bort, men dom aom jag sa ligger inne på mods så jag blev lite osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Varför uppdateras inte mina stats?! Har precis börjat spelat, statsen uppdaterades inte på typ 2 veckor, men sen efter ett tag när jagspelade några ronder fick typ 70 globala poäng, då trodde jag att det hade börjat funka igen, hade dem skitlänge, men igår hade jag 91 globala poäng. Har typ känat ihop 100 pång TILL allt som allt när jag har spelat. Måste man uppdatera manuellt efter varje rond? Eller är det EA som är fukkat? Kul att det står såhär: Weapon Time Kills Deaths Ratio Shots Hits Accuracy Knife 00:00:29 0 1 0.00 1 0 0.00% Defibrillator 00:00:26 0 0 0.00 4 2 50.00% När jag dödade 3 med kniv och en med defilbrator en rond... EDIT: Damn, den vägrar bli rätt den där listan... EDIT2: Jaa, codebox Redigerad 10 juli, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 oskarofrya skrev: Varför uppdateras inte mina stats?! Det här stod högst upp på sidan ska först tilläga att scoren är jättre kättre konstig, men så här ligger det till, EA:s score server var nere för någon vecka sedan och ingen fick poäng, men nu verkar det som om man får tillbaka sina poäng som man skulle ha fått för några veckor sedan när det var problem. jag har fått ca: 1000 poäng utan att spela. Jag spelade i förrgår och fick poängen först idag så jag nu, så det är en fördröjning på ca 1 ½ dygn innan man får poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Har precis fått ranken Major Gold i 2142 : är desutom 1 dog tag ifrån att ha 200 unika dog tags *gasp* >>Profil<< Någon som känner för att köra imorgon nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Köpte och installerade BF2 nyss, här ska liras! Hoppas det frälser mig lika mycket som BF: Vietnam har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Santa skrev: Har precis fått ranken Major Gold i 2142 : är desutom 1 dog tag ifrån att ha 200 unika dog tags *gasp* >>Profil<< Någon som känner för att köra imorgon nån gång? fan, fick sån lust att köpa 2142 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 MAFIA_KING skrev: fan, fick sån lust att köpa 2142 nu Jag tänkte inte köpa det men jag provade spela lite, nämner inte vart. men nog var det ganska roligt, tänker på minnerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 kobbe skrev: Jag tänkte inte köpa det men jag provade spela lite, nämner inte vart. men nog var det ganska roligt, tänker på minnerna Ah fan, jag köpte det också...börjar få second thoughts nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 En kompis sa att om man har SF installerat så kan man ta sin kompis account och spela i en minut på sin dator med SF installerat så får kompisen SF på sitt account. Är det sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 den0m skrev: En kompis sa att om man har SF installerat så kan man ta sin kompis account och spela i en minut på sin dator med SF installerat så får kompisen SF på sitt account. Är det sant Det kan väl ändå inte vara sant? Man måste ju ladda ner allt nytt och det går väl knappast på 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Jo enligt Jacker kan man låsa upp så många SF-vapen som man har låst upp vanliga BF2-vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jorå de funkar. Jag har gjort det på alla accounts jag haft. Man får 2 vapen varje gång man får ett vanligt nytt vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 man får ju inte spelet, det förstår ni va. Vi har SF och jag har bara spelat i 10 minuter och då får man ju SF upplåsningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag hade tråkigt. Så jag spela lite BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Fick 2142 idag, aah here comes thy sniper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Det fixade sig! Gick in och dödade en kille så blev jag befodrad! Redigerad 16 juli, 2007 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Euro Force måste man ha CD KEY för att lira online med EURO force? eller är det bara ett addon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Asså shit, det går så långsamt när man ska gå in på en server, är det så för er andra också? Och man måsta alltid sätta i skivan när man ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts