Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Ok. Nu har det gåt över en dag nu och jag har ej fåt min rank än på www.bf2s.com fick den igår och de har ej uppdaterat min rank än. Gör dom det på helg tid eller bara på vardagar?.

Dem ska egentligen uppdatera accountet varannan timma, men om du vill se dina stats rekommenderar jag denna sida. Dem uppdaterar accountet så fort man kolalr på den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem ska egentligen uppdatera accountet varannan timma, men om du vill se dina stats rekommenderar jag denna sida. Dem uppdaterar accountet så fort man kolalr på den...

Den där ranken stämmer ej heller jag ska ha ranken corpal. och jag ska ha ett band och en märkelse som är ny. För jag fick två nya igår(band och märkels) och jag är ej kvar i Private first class.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där ranken stämmer ej heller jag ska ha ranken corpal. och jag ska ha ett band och en märkelse som är ny. För jag fick två nya igår(band och märkels) och jag är ej kvar i Private first class.

Du avslutade innan du fick se på vilken plats i laget du kom?

Då tar det extra tid innan det uppdateras, det blir det för mig. En gång när jag gjick upp en grad så tag det någon dag innan jag fick den. eller så testar du att spela lite till och så kommer de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du avslutade innan du fick se på vilken plats i laget du kom?

Då tar det extra tid innan det uppdateras, det blir det för mig. En gång när jag gjick upp en grad så tag det någon dag innan jag fick den. eller så testar du att spela lite till och så kommer de.

Har fåt min rank nu. Men jag har ej fått mitt band eller mina utmärkesler som jag skulle ha haft sen i fredas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man ändra vilket land man kommer ifrån? Jag har upptäckt att det står att jag är från USA. Iofs så heter jag -Reve-SWE- så det är inte precis nåt större problem, men det irriterar mig imellanåt.

Beror inte det på villket språk man har i spelet då? :)

Jag har svenska och det är en svensk flagga vid mitt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...