JSHC Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Jag har precis installerat battelfiel 2 special force. Men när jag startar upp den så kommer detta upp. Den startar lite så att det blir svart. Bilden Hmm, har för mig att en polare hade sådär, kan fråga han om jag ser han på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Nån som vill köra helikopter battle 1 on 1 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Bara så ni vet är detta problev löst. Man tar bara och lägger in patchen igen efter installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 När får jag låsa upp ett vapen. Kör på ett nytt acc för jag orkar ej köra på mitt första. Är i rank Corporal eller får jag låsa upp ett vapen i denna rank? Sergeant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 När får jag låsa upp ett vapen. Kör på ett nytt acc för jag orkar ej köra på mitt första. Är i rank Corporal eller får jag låsa upp ett vapen i denna rank? Sergeant? http://bf2.se/page.php?id=251 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 http://bf2.se/page.php?id=251 Men gäller det v1.41 ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Men gäller det v1.41 ochså? Japp, inget i ranksystemet har ändrats sedan 1.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ok. Nu har det gåt över en dag nu och jag har ej fåt min rank än på www.bf2s.com fick den igår och de har ej uppdaterat min rank än. Gör dom det på helg tid eller bara på vardagar?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ok. Nu har det gåt över en dag nu och jag har ej fåt min rank än på www.bf2s.com fick den igår och de har ej uppdaterat min rank än. Gör dom det på helg tid eller bara på vardagar?. Dem ska egentligen uppdatera accountet varannan timma, men om du vill se dina stats rekommenderar jag denna sida. Dem uppdaterar accountet så fort man kolalr på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Dem ska egentligen uppdatera accountet varannan timma, men om du vill se dina stats rekommenderar jag denna sida. Dem uppdaterar accountet så fort man kolalr på den... Den där ranken stämmer ej heller jag ska ha ranken corpal. och jag ska ha ett band och en märkelse som är ny. För jag fick två nya igår(band och märkels) och jag är ej kvar i Private first class. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Den där ranken stämmer ej heller jag ska ha ranken corpal. och jag ska ha ett band och en märkelse som är ny. För jag fick två nya igår(band och märkels) och jag är ej kvar i Private first class. Du avslutade innan du fick se på vilken plats i laget du kom? Då tar det extra tid innan det uppdateras, det blir det för mig. En gång när jag gjick upp en grad så tag det någon dag innan jag fick den. eller så testar du att spela lite till och så kommer de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Du avslutade innan du fick se på vilken plats i laget du kom? Då tar det extra tid innan det uppdateras, det blir det för mig. En gång när jag gjick upp en grad så tag det någon dag innan jag fick den. eller så testar du att spela lite till och så kommer de. Har fåt min rank nu. Men jag har ej fått mitt band eller mina utmärkesler som jag skulle ha haft sen i fredas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Nyss hände det igen, medans man var mitt inne i en online match så hänger sig allt en stund sen blir det crash to desktop (CTD) inga felmeddelanden eller nått. Vad kan vara fel? Ibland fungerar det hur bra som hellst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Nyss hände det igen, medans man var mitt inne i en online match så hänger sig allt en stund sen blir det crash to desktop (CTD) inga felmeddelanden eller nått. Vad kan vara fel? Ibland fungerar det hur bra som hellst.. BF2 är ostabilt, det är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Kan man ändra vilket land man kommer ifrån? Jag har upptäckt att det står att jag är från USA. Iofs så heter jag -Reve-SWE- så det är inte precis nåt större problem, men det irriterar mig imellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Kan man ändra vilket land man kommer ifrån? Jag har upptäckt att det står att jag är från USA. Iofs så heter jag -Reve-SWE- så det är inte precis nåt större problem, men det irriterar mig imellanåt. Beror inte det på villket språk man har i spelet då? Jag har svenska och det är en svensk flagga vid mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Beror inte det på villket språk man har i spelet då? Jag har svenska och det är en svensk flagga vid mitt namn. Har också det på svenska men Amerikansk flagga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vilket tycker ni jag ska köpa? Vanliga Battlefield 2, eller den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Vilken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 cdon är väl lite dyrt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts