pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Nej, det är 1.0. Självklart får du vara med. Dina stats spelar ingen roll så länge du håller dig till gruppen och lyssnar på vad som ska göras. Ok, jag brukar hålla till med grupper och så hela tiden. Kommer att ta lite tid att ladda ner också (Även om jag har 24 mb/s-lina, har ju 4 datorer som går för fullt här, morsans, farsans, syrrans och min )Det är ju 2 gb så... Men hur installerade ni PR då? (Vill vara säker på att det funkar) Edit: Just nu 1h-2h kvar... Redigerad 8 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ok, jag brukar hålla till med grupper och så hela tiden. Kommer att ta lite tid att ladda ner också (Även om jag har 24 mb/s-lina, har ju 4 datorer som går för fullt här, morsans, farsans, syrrans och min )Det är ju 2 gb så... Men hur installerade ni PR då? (Vill vara säker på att det funkar) Edit: Just nu 1h-2h kvar... Bara att köra .exe- filen så fixar det sig självt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Bara att köra .exe- filen så fixar det sig självt! Jag ska väl installera den i bf2-mappen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Nej, det är 1.0. Självklart får du vara med. Dina stats spelar ingen roll så länge du håller dig till gruppen och lyssnar på vad som ska göras. Han menade nog att det var alpha (det o beta brukar bli versionsnummer 0.1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag ska väl installera den i bf2-mappen eller? Ja, men den hittar installationsvägen själv. chucky: Ok, men då brukar man skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) ''Ready for action''. Installerat PR. Har msn igång ''philiptodorovski@msn.com''. Om ni vill lira så skriv det . Kanske inte är tillgänglig till 18.30-19.00, men men. Inne på Pelikaista - JR34 Finland PR Redigerad 8 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vi spelar förmodligen senare i kväll, typ vid tio - elva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vi spelar förmodligen senare i kväll, typ vid tio - elva. Det blir PR ikväll va? Istället för ett buggigt mod på en laggig server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vi spelar förmodligen senare i kväll, typ vid tio - elva. Kanske kan joina då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kanske kan joina då. Vore jäkligt nice med en 4:e spelare då det hjälper oss som grupp i.o.m att vi kan placera ut egna spawnplatser osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Vore jäkligt nice med en 4:e spelare då det hjälper oss som grupp i.o.m att vi kan placera ut egna spawnplatser osv Ok, men det är fortfarande osäkert... Jag har match 11 imorrn och farsan håller på att tjata då om att jag ska lägga mig tidigare då och så. Edit: Blir nog inte bästa pingen. Låg på runt 30-100 ping på servern jag var inne på tidigare ''Pelikaasta'' eller nåt sånt hette den. Kan vi vara inne på den servern om det är ok? Den switchar såklart map efter varje runda och så... Edit2: Blir så arg på EA och Dice för att man måste ha skiva ffs. Blivit fan en spricka i min (har haft länge, funkar finfint) och är lite rädd att den ska sluta funka. Snälla EA, kör med NO-CD nästa gång. Redigerad 8 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vi brukar köra på servrar som Jacker letar upp genom internet, brukar pinga rätt bra på dom också. Men Jacker får hjälpa dig med saken som gör att du kan connecta genom browsern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Vi brukar köra på servrar som Jacker letar upp genom internet, brukar pinga rätt bra på dom också. Men Jacker får hjälpa dig med saken som gör att du kan connecta genom browsern. MM, har väldiga problem att hitta servrar i ''EA-browsern''. Men, tack gud, att det finns en sida som game-monitor.com Edit: asså tex när det ska komma upp 2500 servrar (på vanliga) så dyker det bara upp max 30 servrar... Konstigt Edit2: Jacker, JSHC, Mr.Dumbom, adda mig på msn så att jag vet vilken server ni ska in på och vilken tid och så. Ok? ''philiptodorovski@msn.com'' Redigerad 8 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Japp, PR ikväll blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Japp, PR ikväll blir det. Gutt.. Så jäkligt mycket roligare är det Hoppas vi kör någon rolig bana nu också Den där med berget var inte jättekul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Gutt.. Så jäkligt mycket roligare är det Hoppas vi kör någon rolig bana nu också Den där med berget var inte jättekul. Adda mig på MSN, så kan vi alla börja snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Han menade nog att det var alpha (det o beta brukar bli versionsnummer 0.1) Ja, men den hittar installationsvägen själv. chucky: Ok, men då brukar man skriva det. Ja skrev v0.1 för de står så på http://www.totalbf2.com/ " Eve of Destruction 2 v0.1 Server Files Released " " Eve of Destruction 2 v0.1 Client Released " Men men Redigerad 8 april, 2007 av PsychoSweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Hur gör man för att låsa upp nya vapen? jag är fortfarande nybörjare på detta så jag vet inte allt Mina stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Hur gör man för att låsa upp nya vapen? jag är fortfarande nybörjare på detta så jag vet inte allt Mina stats Först måste du gå upp i rank till Lance Corporal så får du låsa upp 1vapen eller 2vapen om du har spelat med special forces. Här kan du se vad som krävs för varje rank . När du väll har 500 poäng så går du in i bfhq så kommer de ploppa upp en ruta att du får låsa upp ett nytt vapen. Redigerad 9 april, 2007 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jävla skit. Punkbuster blockar mig. Jag har Vista därför blockar den mig. Jag kan spela utmärkt på servrar utan punkbuster. Vad ska jag göra?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts