Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej, det är 1.0. :D

Självklart får du vara med. Dina stats spelar ingen roll så länge du håller dig till gruppen och lyssnar på vad som ska göras. (w00t)

Ok, jag brukar hålla till med grupper och så hela tiden. Kommer att ta lite tid att ladda ner också (Även om jag har 24 mb/s-lina, har ju 4 datorer som går för fullt här, morsans, farsans, syrrans och min :wub: )Det är ju 2 gb så...

Men hur installerade ni PR då? (Vill vara säker på att det funkar)

Edit: Just nu 1h-2h kvar...

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag brukar hålla till med grupper och så hela tiden. Kommer att ta lite tid att ladda ner också (Även om jag har 24 mb/s-lina, har ju 4 datorer som går för fullt här, morsans, farsans, syrrans och min :D )Det är ju 2 gb så...

Men hur installerade ni PR då? (Vill vara säker på att det funkar)

Edit: Just nu 1h-2h kvar...

Bara att köra .exe- filen så fixar det sig självt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore jäkligt nice med en 4:e spelare då det hjälper oss som grupp i.o.m att vi kan placera ut egna spawnplatser osv :ph34r:

Ok, men det är fortfarande osäkert... Jag har match 11 imorrn och farsan håller på att tjata då om att jag ska lägga mig tidigare då och så.

Edit: Blir nog inte bästa pingen. Låg på runt 30-100 ping på servern jag var inne på tidigare ''Pelikaasta'' eller nåt sånt hette den.

Kan vi vara inne på den servern om det är ok? Den switchar såklart map efter varje runda och så...

Edit2: Blir så arg på EA och Dice för att man måste ha skiva ffs. Blivit fan en spricka i min (har haft länge, funkar finfint) och är lite rädd att den ska sluta funka. Snälla EA, kör med NO-CD nästa gång.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi brukar köra på servrar som Jacker letar upp genom internet, brukar pinga rätt bra på dom också. Men Jacker får hjälpa dig med saken som gör att du kan connecta genom browsern. :lol:

MM, har väldiga problem att hitta servrar i ''EA-browsern''. Men, tack gud, att det finns en sida som game-monitor.com :P

Edit: asså tex när det ska komma upp 2500 servrar (på vanliga) så dyker det bara upp max 30 servrar... Konstigt :ph34r::lol::)

Edit2: Jacker, JSHC, Mr.Dumbom, adda mig på msn så att jag vet vilken server ni ska in på och vilken tid och så. Ok? ''philiptodorovski@msn.com''

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han menade nog att det var alpha (det o beta brukar bli versionsnummer 0.1)

Ja, men den hittar installationsvägen själv.

chucky: Ok, men då brukar man skriva det. :unsure:

Ja skrev v0.1 för de står så på http://www.totalbf2.com/ :P

" Eve of Destruction 2 v0.1 Server Files Released "

" Eve of Destruction 2 v0.1 Client Released "

Men men :P

Redigerad av PsychoSweden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att låsa upp nya vapen? :P

jag är fortfarande nybörjare på detta så jag vet inte allt :P

Mina stats

Först måste du gå upp i rank till Lance Corporal så får du låsa upp 1vapen eller 2vapen om du har spelat med special forces. Här kan du se vad som krävs för varje rank :unsure:.

När du väll har 500 poäng så går du in i bfhq så kommer de ploppa upp en ruta att du får låsa upp ett nytt vapen.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...