Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Behöver hjälp här... Har fått lite problem med BF2. Det är så här att när jag kör på en rankad server så räknas inte poängen (spelar ingen roll vilken server jag är inne på). Vad kan vara fel? Kan ju inte vara serverproblem med alla servrar jag försökt på, eller? Vad kan vara problemet?

Tacksam för svar. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp här... Har fått lite problem med BF2. Det är så här att när jag kör på en rankad server så räknas inte poängen (spelar ingen roll vilken server jag är inne på). Vad kan vara fel? Kan ju inte vara serverproblem med alla servrar jag försökt på, eller? Vad kan vara problemet?

Tacksam för svar. :angry:

EA kan har problem med statsservrarna, osv. Kan vara vad som helst, inget vi kan hjälpa dig med precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, Mr.Dumbom och JSHC ska spela Project Reality senare ikväll (blir typ efter 23.00). Vi skulle dock väldigt gärna ha en till eller fler med oss, då tre känns alldeles för lite. Kraven är mikrofon och TeamSpeak, och såklart PR- modden.

Project Reality modden kan laddas ned här.

Kom ihåg att PR är väldigt annorlunda jämfört med orginal- BF2. Så jag rekonmenderar att man läser igenom den officiella guiden om det är nåt man känner sig osäker på.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat Eve of Destruction nu med Jacker och JSHC.

Är inte så imponerad av modden hitils iallafall.

De två banorna vi spelade (minns ej namnen på dem) inte så direkt roliga, plus att banorna är fullt med små hål och gropar som är förjävliga att komma upp ifrån om man har trillat i. Modellerna och skiningen var inte heller så överdrivet snygga heller.

Men men, det är ju iaf 1.0.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat Eve of Destruction nu med Jacker och JSHC.

Är inte så imponerad av modden hitils iallafall.

De två banorna vi spelade (minns ej namnen på dem) inte så direkt roliga, plus att banorna är fullt med små hål och gropar som är förjävliga att komma upp ifrån om man har trillat i. Modellerna och skiningen var inte heller så överdrivet snygga heller.

Men men, det är ju iaf 1.0.

Håller med, det var rätt laggigt med... Eller, rättare sagt, för laggigt. Plus att random aim ifrån BF2 finns kvar. :D Ett plus var dock ljudeffekterna till artilleriet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker, Mr.Dumbom och JSHC. Jag kanske kan joina er nån gång, så fort jag har laddat ner och installerat PR. Fast eftersom min router blir konstig ibland (pingen blir hög) så kan jag ibland ställa till det lite :D

Säg bara ja eller nej. Asså om ni tycker att jag är tillräckligt bra eller så. Annars kan ni kolla mina stats här. Är skapligt bra på heli, men passar för det mesta som sniper.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker, Mr.Dumbom och JSHC. Jag kanske kan joina er nån gång, så fort jag har laddat ner och installerat PR. Fast eftersom min router blir konstig ibland (pingen blir hög) så kan jag ibland ställa till det lite (w00t)

Säg bara ja eller nej. Asså om ni tycker att jag är tillräckligt bra eller så. Annars kan ni kolla mina stats här. Är skapligt bra på heli, men passar för det mesta som sniper.

Jo,men det är såhär att i PR,så spelar man med en grupp,(det är egentligen en gyllene regel,gruppen måste hålla ihop!(det kan vara lagomt svårt att spela utan också)

-

Jag kanske kan spela,jag o JSHC har spelat lite förut (yay,vi råägde med våra snipergevär! :D )

BREAKING NEWS!!:Å nej,jag märkte just en förjävlig sak,jag har inte mick(har gått sönder) eller ts :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e inte ens de. (w00t)

För de e bara v0.1 :D

Men håller me, kan ju inte föränta sig för mkt

Nej, det är 1.0. :wub:

Jacker, Mr.Dumbom och JSHC. Jag kanske kan joina er nån gång, så fort jag har laddat ner och installerat PR. Fast eftersom min router blir konstig ibland (pingen blir hög) så kan jag ibland ställa till det lite :wub:

Säg bara ja eller nej. Asså om ni tycker att jag är tillräckligt bra eller så. Annars kan ni kolla mina stats här. Är skapligt bra på heli, men passar för det mesta som sniper.

Självklart får du vara med. Dina stats spelar ingen roll så länge du håller dig till gruppen och lyssnar på vad som ska göras. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...