Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Om det är så att du blir kickad av PunkBuster så är det bara att uppdatera den...

Här kan du ladda ner den enklaste manuella uppdateringsprogrammet till PunkBuster: PunkBuster Setup

Edit: Det där är bara för online-spelande. Om själva spelet stängs av helt så vet jag inte vad som är fel

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag ska starta mitt bf sf som jag köpte i dag händer det så här

Vad ska jag göra??

Windows hittar inte .exe- filen (filen som kör igång programet). Antagligen så har den blivit flyttad/borttagen. Är den borta får du ominstallera om du inte kan återställa den. Är den flyttad så får du trycka på "Bläddra..." och leta upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har ju kollat du såg väll min senaste bild.

Jo jag såg din förra bild men viste inte vilken mapp det var. Det hade kunnat vara en annan mapp som heter Battlefield 2.

Testa fråga på bf2.se eller nått då jag inte kan komma på något annat som kan vara fel.

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon möjligen förklara för mig varför min BF2 stängs av sig själv när jag spelar online men inte när ja spelar offline. DEt går typ 15 min sen bara PANG så stängs den. Jävligt störigt.

Någon som vet?

MVH Tommy Vercetti

Har du något Anti Virus program eller något som skyddar din dator?. Det kan inte vara grafikproblem eftersom då hade den krashat på Offline läge också. Jag gissar på att någon program hindrar BF2 att connecta med någon annan och program bara blockerar hela BF2 så att den krashar.

Eller jag vet inte men. Gör som tommy killer sa, kolla drivrutinerna... ifall inte det funkar så kan du kolla upp det här med att något program blockerar bf2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...