pillipossa Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Om det är så att du blir kickad av PunkBuster så är det bara att uppdatera den... Här kan du ladda ner den enklaste manuella uppdateringsprogrammet till PunkBuster: PunkBuster Setup Edit: Det där är bara för online-spelande. Om själva spelet stängs av helt så vet jag inte vad som är fel Redigerad 16 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) @Jacker: Skulle du kunna skicka en länk till modden som gjorde att man kunde lira på större kartor i SP? Har en till fråga, om man har laddat hem en map, vart ska man packa upp den? Redigerad 16 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 @Jacker: Skulle du kunna skicka en länk till modden som gjorde att man kunde lira på större kartor i SP? Har en till fråga, om man har laddat hem en map, vart ska man packa upp den? Känner tyvärr inte till nån, vet bara att det finns. Men kolla på typ bf2.se eller totalbf2.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 @Jacker: Skulle du kunna skicka en länk till modden som gjorde att man kunde lira på större kartor i SP? Har en till fråga, om man har laddat hem en map, vart ska man packa upp den? Kolla här. www.bf2files.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Så härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Så härligt Usch... Vanilla BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Usch... Vanilla BF2. Vad menar du egentligen med Vanilla BF2?! (Bara undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Vad menar du egentligen med Vanilla BF2?! (Bara undrar) Vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vanliga. Jaha, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När jag ska starta mitt bf sf som jag köpte i dag händer det så här Vad ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 När jag ska starta mitt bf sf som jag köpte i dag händer det så här Vad ska jag göra?? Windows hittar inte .exe- filen (filen som kör igång programet). Antagligen så har den blivit flyttad/borttagen. Är den borta får du ominstallera om du inte kan återställa den. Är den flyttad så får du trycka på "Bläddra..." och leta upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 jag har testat att avinstalera men det funkar inte ändå och jag hittar den inte det enda jag hittar e det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 :'( köpt i dag juh btw,villken patch ska man uppdatera till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 jag har testat att avinstalera men det funkar inte ändå och jag hittar den inte det enda jag hittar e det här Gå till den mappen du har instalerat bf2 i (vanligt vist här C:\Program\EA GAMES\Battlefield 2). Där borde bf2.exe ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Men jag har ju kollat du såg väll min senaste bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Men jag har ju kollat du såg väll min senaste bild. Jo jag såg din förra bild men viste inte vilken mapp det var. Det hade kunnat vara en annan mapp som heter Battlefield 2. Testa fråga på bf2.se eller nått då jag inte kan komma på något annat som kan vara fel. Redigerad 24 februari, 2007 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Kan någon möjligen förklara för mig varför min BF2 stängs av sig själv när jag spelar online men inte när ja spelar offline. DEt går typ 15 min sen bara PANG så stängs den. Jävligt störigt. Någon som vet? MVH Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Kan någon möjligen förklara för mig varför min BF2 stängs av sig själv när jag spelar online men inte när ja spelar offline. DEt går typ 15 min sen bara PANG så stängs den. Jävligt störigt. Någon som vet? MVH Tommy Vercetti Drivrutiner, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Kan någon möjligen förklara för mig varför min BF2 stängs av sig själv när jag spelar online men inte när ja spelar offline. DEt går typ 15 min sen bara PANG så stängs den. Jävligt störigt. Någon som vet? MVH Tommy Vercetti Har du något Anti Virus program eller något som skyddar din dator?. Det kan inte vara grafikproblem eftersom då hade den krashat på Offline läge också. Jag gissar på att någon program hindrar BF2 att connecta med någon annan och program bara blockerar hela BF2 så att den krashar. Eller jag vet inte men. Gör som tommy killer sa, kolla drivrutinerna... ifall inte det funkar så kan du kolla upp det här med att något program blockerar bf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Har hittat felet. Felet var att jag hade installerat sf i EA games sen battlefield2 mappen Men sen kom jag på att jag hade självaste battlefield 2 i program sen spel sen ea games. Så jag flyttade över hela bf2 till sf så då funkade de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts