Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Rekonmenderar dig att prova Project Reality, en mod till BF2. Den gör spelet mycket mer realistiskt och "svårare". Mycket bättre än vBF2 imo. Modden installeras seperat, så man kan fortfarande spela vBF2 utan problem med det installerat.

Se trailern för Project Reality

Ser riktigt phett ut. Kan man lira SP mot botar på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, fast inte speciellt många banor. Dessutom har devteamet lagt all fokus på MP, så SP- delen av modden är inte speciellt genomarbetad och de flesta banor har vissa "crash to desktop" (CTD).

Aww, okej. :'(

Anledningen till att jag inte kan lira MP är för att någon särmupp sitter och lirar på MITT cdkey 24/7. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rekonmenderar dig att prova Project Reality, en mod till BF2. Den gör spelet mycket mer realistiskt och "svårare". Mycket bättre än vBF2 imo. Modden installeras seperat, så man kan fortfarande spela vBF2 utan problem med det installerat.

Se trailern för Project Reality

Grym trailer. Men är det samma banor/vapen/fordon som i BF2 med lite förändringar? Sen vissa banor såg lite öde ut, men tomma område. Men ska iaf testa moden, verkar vara något kul. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då lär det inte varit ditt från början, och lär dessutom vara många andras. :rolleyes: Eller, du har väl inte varit dum nog att ge bort din CD-key till någon?

Faktum är att det faktiskt är mitt. Köpte det för ganska länge sedan, men det har bara legat på hyllan tills för drygt en vecka sedan. Och jag har inte lånat/gett ut mitt CD-key till någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grym trailer. Men är det samma banor/vapen/fordon som i BF2 med lite förändringar? Sen vissa banor såg lite öde ut, men tomma område. Men ska iaf testa moden, verkar vara något kul. :rolleyes:

Filmen är ju "skriptad", därför det ser tomt ut under vissa sekvenser. Modden är väldigt annorlunda jämfört med vBF2, fast ändå inte liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. Jag har problem med detta. När jag spelar online så laggar det då och då. och det gör så ochså på Css BF1942 o såna spel. vad är problemet har i hastighet 10.0 Mbit/s när man kollar. har tråd löst internet. Sen när man kollar sin hastighet vid klockan den ikonen där för tråd löst nätverk. så står det Hastighet 54.0 Mbit/s så här menar jag jag ----->post-8881-1171540618_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktum är att det faktiskt är mitt. Köpte det för ganska länge sedan, men det har bara legat på hyllan tills för drygt en vecka sedan. Och jag har inte lånat/gett ut mitt CD-key till någon.

Okej... BF2 kan bete sig väldigt konstigt på vissa datorer, t.ex. kunde jag förr inte installera patchar eftersom spelet inte funkar på Windows- konton med ÅÄÖ i användarnamnet. Testa att göra ett nytt konto på datorn och installera BF2 där (avinstallera på nuvarande först för säkerhets skull).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, har ett litet problem.

Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel?

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, har ett litet problem.

Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel?

Tacksam för svar.

Förmodligen,eftersom det är typ 12313332 andra som använder den där cd-nyckeln!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, har ett litet problem.

Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel?

Tacksam för svar.

Menar du Online eller Offline?. Ifall du spelar BF2 Online så borde du inte ens kunna spela med andra. Om du menar att spelet stängs av när du spelar Offline så är det inget fel på CD Keyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...