Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Sweet. Blir att installera då. Rekonmenderar dig att prova Project Reality, en mod till BF2. Den gör spelet mycket mer realistiskt och "svårare". Mycket bättre än vBF2 imo. Modden installeras seperat, så man kan fortfarande spela vBF2 utan problem med det installerat. Se trailern för Project Reality Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Rekonmenderar dig att prova Project Reality, en mod till BF2. Den gör spelet mycket mer realistiskt och "svårare". Mycket bättre än vBF2 imo. Modden installeras seperat, så man kan fortfarande spela vBF2 utan problem med det installerat. Se trailern för Project Reality Ser riktigt phett ut. Kan man lira SP mot botar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ser riktigt phett ut. Kan man lira SP mot botar på det? Ja, fast inte speciellt många banor. Dessutom har devteamet lagt all fokus på MP, så SP- delen av modden är inte speciellt genomarbetad och de flesta banor har vissa "crash to desktop" (CTD). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ja, fast inte speciellt många banor. Dessutom har devteamet lagt all fokus på MP, så SP- delen av modden är inte speciellt genomarbetad och de flesta banor har vissa "crash to desktop" (CTD). Aww, okej. :'( Anledningen till att jag inte kan lira MP är för att någon särmupp sitter och lirar på MITT cdkey 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Aww, okej. :'( Anledningen till att jag inte kan lira MP är för att någon särmupp sitter och lirar på MITT cdkey 24/7. Då lär det inte varit ditt från början, och lär dessutom vara många andras. Eller, du har väl inte varit dum nog att ge bort din CD-key till någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Rekonmenderar dig att prova Project Reality, en mod till BF2. Den gör spelet mycket mer realistiskt och "svårare". Mycket bättre än vBF2 imo. Modden installeras seperat, så man kan fortfarande spela vBF2 utan problem med det installerat. Se trailern för Project Reality Grym trailer. Men är det samma banor/vapen/fordon som i BF2 med lite förändringar? Sen vissa banor såg lite öde ut, men tomma område. Men ska iaf testa moden, verkar vara något kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Då lär det inte varit ditt från början, och lär dessutom vara många andras. Eller, du har väl inte varit dum nog att ge bort din CD-key till någon? Faktum är att det faktiskt är mitt. Köpte det för ganska länge sedan, men det har bara legat på hyllan tills för drygt en vecka sedan. Och jag har inte lånat/gett ut mitt CD-key till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Grym trailer. Men är det samma banor/vapen/fordon som i BF2 med lite förändringar? Sen vissa banor såg lite öde ut, men tomma område. Men ska iaf testa moden, verkar vara något kul. Filmen är ju "skriptad", därför det ser tomt ut under vissa sekvenser. Modden är väldigt annorlunda jämfört med vBF2, fast ändå inte liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tjena. Jag har problem med detta. När jag spelar online så laggar det då och då. och det gör så ochså på Css BF1942 o såna spel. vad är problemet har i hastighet 10.0 Mbit/s när man kollar. har tråd löst internet. Sen när man kollar sin hastighet vid klockan den ikonen där för tråd löst nätverk. så står det Hastighet 54.0 Mbit/s så här menar jag jag -----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Faktum är att det faktiskt är mitt. Köpte det för ganska länge sedan, men det har bara legat på hyllan tills för drygt en vecka sedan. Och jag har inte lånat/gett ut mitt CD-key till någon. Okej... BF2 kan bete sig väldigt konstigt på vissa datorer, t.ex. kunde jag förr inte installera patchar eftersom spelet inte funkar på Windows- konton med ÅÄÖ i användarnamnet. Testa att göra ett nytt konto på datorn och installera BF2 där (avinstallera på nuvarande först för säkerhets skull). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Någon som testat sandbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Någon som testat sandbox? Är det typ som Garry's Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Är det typ som Garry's Mod? ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 ja. Coolt, har inte BF2 så jag kan inte testa, men det måste man ju kika på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Någon som testat sandbox? Nä,men jag laddar ner nu -- uggggaaaaa!!!!, raligoo!! UAAAA! Har avinstallerat bf2.. Redigerad 16 februari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nä,men jag laddar ner nu -- uggggaaaaa!!!!, raligoo!! UAAAA! Har avinstallerat bf2.. lol Men det verkar bara funka i singleplayer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hm, har ett litet problem. Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hm, har ett litet problem. Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel? Tacksam för svar. Förmodligen,eftersom det är typ 12313332 andra som använder den där cd-nyckeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Förmodligen,eftersom det är typ 12313332 andra som använder den där cd-nyckeln! Hokai, då blir det väl att leta reda på cd-nyckeln eller köpa en ny kopia av BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Hm, har ett litet problem. Skaffade BF2 för någon vecka sen, och kunde inte hitta cd-nyckeln (en kompis lånade BF2 av mig i typ 1 år) så jag skaffade en i buskarna. När jag ska spela så kan jag spela någon minut, sen stängs spelet av. Kan det bero på att jag har en "falsk" cd-nyckel? Tacksam för svar. Menar du Online eller Offline?. Ifall du spelar BF2 Online så borde du inte ens kunna spela med andra. Om du menar att spelet stängs av när du spelar Offline så är det inget fel på CD Keyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts