_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Skulle vara kul om GTASajten hade en egen BF2 server, men det går visst inte GTAsajten med en Battlefieldserver. Men om du vill kan du lägga upp en server. WOHO! Sida 100. Redigerad 11 februari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) GTAsajten med en Battlefieldserver. Men om du vill kan du lägga upp en server. WOHO! Sida 100. Själv kan jag inte fixa server. Har privat nät Redigerad 11 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Skulle vara kul om GTASajten hade en egen BF2 server, men det går visst inte Återigen: Om det ska vara en privatserver som är uppe 24/7 så gäller det ju alla forummeddlemar som spelar är inne på en och samma gång, så det blir lite folk. Och det lär bli jävligt svårt... Om det ska vara en vanlig public kan man likagärna spela på en annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag har några frågor jag skulle behöva svar på. Kan man på något sätt ställa in så att det kan bli fler fiender på kartorna i Singleplayer? Hur låser man upp vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag har några frågor jag skulle behöva svar på. Kan man på något sätt ställa in så att det kan bli fler fiender på kartorna i Singleplayer? Hur låser man upp vapen? Vapen låser du upp genom att spela på rankade servrar online. När du fått ett visst antal poäng får du låsa upp ett vapen, så gåller det på så. Vet inget om SP- moddar då jag aldrig spelar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Gäller rankingen även på MP-moddar? T.ex Project Reality? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nej, inte den officiella. Däremot finns Alternative Battlefield Ranking (ABR), men det är bara siffror och ger än inget godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Lite sent ute men aja Edit: Om ni undrar varför det är så dålig kvalité på bilderna så är det att jag råkade ta lågkvalitetsbilderna istället för högkvalitetsbilderna. Edit2: Har också fått Support, Pistol, Commander och Sniper i silver men inte hunnit att ta kort på't. Redigerad 12 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vilken är den senaste patchen till BF 1942 och var kan man hitta den? Jag installerade nämligen BF 1942 igår igen och tänkte spela. När jag skulle starta ett onlinespel fick jag upp "wrong version". Jag laddade ner 1.6.19 men fick ändå upp meddelandet. Så ja, jag undrar då vilken som är den nyaste till spelet och var den går att finna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vilken är den senaste patchen till BF 1942 och var kan man hitta den? Jag installerade nämligen BF 1942 igår igen och tänkte spela. När jag skulle starta ett onlinespel fick jag upp "wrong version". Jag laddade ner 1.6.19 men fick ändå upp meddelandet. Så ja, jag undrar då vilken som är den nyaste till spelet och var den går att finna. Du måste ha den här patchen också. http://www.fz.se/filer/download.fz?id=1042...jQyZjI1MTNhMmVk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) F** vad bra det gick igår Knivade 8 st på en runda 7 till så får jag knivmärket i guld Redigerad 14 februari, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Hur många behöver mag döda med tex prickskytten för att få första "medaljen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Hur många behöver mag döda med tex prickskytten för att få första "medaljen"? Menar du Bronze medaljen? Då ska du döda 10st under en runda mer kan du läsa här www.bf2.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Menar du Bronze medaljen? Då ska du döda 10st under en runda mer kan du läsa här www.bf2.se W00t bara 10 under en runda Trodde det var betydligt mer Thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Kan man på något sätt låsa upp så att kartorna blir större? Om man trycker upp den stora kartan ser det ut som att banan är indelad i två bitar. Kartorna känns otroligt små. Redigerad 14 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Kan man på något sätt låsa upp så att kartorna blir större? Om man trycker upp den stora kartan ser det ut som att banan är indelad i två bitar. Vad menar du med två bitar? Det finns SP-moddar som gör att man kan spela med botar på 32- och 64- spelarestorlek, men vad jag vet går det inte att fixa med än 16 botar. Tror inte heller det skulle vara så förbannat kul att spela med 64 botar, med tanke på att det skulle lagga järnet då processorn måste styra 64 botar hela tiden utan avbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Är det fortfarrande mycket folk som lirar BF2? Eller har dem flesta gått över till 2142? Hade varit kul och spela igen, men vill inte sitta 30 min för att läsa cd:n, installera, patcha för att logga in och se tomma serverar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Är det fortfarrande mycket folk som lirar BF2? Eller har dem flesta gått över till 2142? Hade varit kul och spela igen, men vill inte sitta 30 min för att läsa cd:n, installera, patcha för att logga in och se tomma serverar. Tycker inte det ser så tomt ut... http://www.game-monitor.com/search.php?game=bf2 "Total Players/Max: 21,997 / 161,557 (13.62%)". 21,997 spelare online för tillfället. Redigerad 14 februari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tycker inte det ser så tomt ut... http://www.game-monitor.com/search.php?game=bf2 "Total Players/Max: 21,997 / 161,557 (13.62%)". 21,997 spelare online för tillfället. Sweet. Blir att installera då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts