Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

Skulle vara kul om GTASajten hade en egen BF2 server, men det går visst inte :unsure:

Återigen: Om det ska vara en privatserver som är uppe 24/7 så gäller det ju alla forummeddlemar som spelar är inne på en och samma gång, så det blir lite folk. Och det lär bli jävligt svårt... Om det ska vara en vanlig public kan man likagärna spela på en annan server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har några frågor jag skulle behöva svar på.

Kan man på något sätt ställa in så att det kan bli fler fiender på kartorna i Singleplayer?

Hur låser man upp vapen?

Vapen låser du upp genom att spela på rankade servrar online. När du fått ett visst antal poäng får du låsa upp ett vapen, så gåller det på så.

Vet inget om SP- moddar då jag aldrig spelar det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite sent ute men aja :)

post-12459-1171314228_thumb.jpgpost-12459-1171314245_thumb.jpg

Edit: Om ni undrar varför det är så dålig kvalité på bilderna så är det att jag råkade ta lågkvalitetsbilderna istället för högkvalitetsbilderna.

Edit2: Har också fått Support, Pistol, Commander och Sniper i silver men inte hunnit att ta kort på't.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är den senaste patchen till BF 1942 och var kan man hitta den? Jag installerade nämligen BF 1942 igår igen och tänkte spela. När jag skulle starta ett onlinespel fick jag upp "wrong version". Jag laddade ner 1.6.19 men fick ändå upp meddelandet. Så ja, jag undrar då vilken som är den nyaste till spelet och var den går att finna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är den senaste patchen till BF 1942 och var kan man hitta den? Jag installerade nämligen BF 1942 igår igen och tänkte spela. När jag skulle starta ett onlinespel fick jag upp "wrong version". Jag laddade ner 1.6.19 men fick ändå upp meddelandet. Så ja, jag undrar då vilken som är den nyaste till spelet och var den går att finna.

Du måste ha den här patchen också.

http://www.fz.se/filer/download.fz?id=1042...jQyZjI1MTNhMmVk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man på något sätt låsa upp så att kartorna blir större? Om man trycker upp den stora kartan ser det ut som att banan är indelad i två bitar.

Vad menar du med två bitar? Det finns SP-moddar som gör att man kan spela med botar på 32- och 64- spelarestorlek, men vad jag vet går det inte att fixa med än 16 botar. Tror inte heller det skulle vara så förbannat kul att spela med 64 botar, med tanke på att det skulle lagga järnet då processorn måste styra 64 botar hela tiden utan avbrott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fortfarrande mycket folk som lirar BF2? Eller har dem flesta gått över till 2142?

Hade varit kul och spela igen, men vill inte sitta 30 min för att läsa cd:n, installera, patcha för att logga in och se tomma serverar.

Tycker inte det ser så tomt ut...

http://www.game-monitor.com/search.php?game=bf2

"Total Players/Max: 21,997 / 161,557 (13.62%)". 21,997 spelare online för tillfället.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...