Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Yes! Är uppe i 1000 poäng ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Yes! Är uppe i 1000 poäng ! Vilket vapen har du låst upp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilket vapen har du låst upp?! Ärligt talat: Vet ej. Ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur fungerar det där med poäng i Bf2 egentligen? Alltså är man först typ "private" och sen när man kommer upp i 1000 poäng blir man typ "Officer" och får låsa upp ett nytt vapen som är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vapnena som man låser upp är inte bättre. Man får bara andra vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man får en ny hagelbössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Man får en ny hagelbössa Men lol, man väljer ju vilket vapen som helst man vill låsa upp. Grattis till en värdelös auto-shotgun. Själv ska man låsa upp G3A3an när jag kommit till 1000 poäng. Maxz - Jo, de är visst bättre... Redigerad 28 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men lol, man väljer ju vilket vapen som helst man vill låsa upp. Grattis till en värdelös auto-shotgun. Själv ska man låsa upp G3A3an när jag kommit till 1000 poäng. Maxz - Jo, de är visst bättre... Men kan man välja det gammla vapenet om när man har låst upp ett nytt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Men lol, man väljer ju vilket vapen som helst man vill låsa upp. Grattis till en värdelös auto-shotgun. Själv ska man låsa upp G3A3an när jag kommit till 1000 poäng. Maxz - Jo, de är visst bättre... Jag fick inte välja vapen. Edit: Xeon ja det kan man Redigerad 28 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men hur lång tid tog det att komma upp till 1000poäng?? I "player 1" (en spel tidning) stod det att det skulle ta en timme,knappte det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man får en ny hagelbössa Har testat alla nya vapen fast jag inte har hela spelet,.. Spelade på en hackad server på BF2 demot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Ceone,jag tror det var du som hade en länk till "bf2 stats" nånting...Kan du säga adressen till den sidan? Redigerad 28 juni, 2005 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ceone,jag tror det var du som hade en länk till "bf2 stats" nånting...Kan du säga adressen till den sidan??? What? Och ditt andra inlägg: Nej det tar mycket mer än 1 timme tror jag har spelat mellan 8-10timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ojj det var visst Panimala som hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Ojj det var visst Panimala som hade det Men det finns en annan, bättre nu. http://bf2.slawed.net/ Man kan göra signaturer där också med sina BF2-stats. http://bf2.slawed.net/sig/41830301/sig.png Hmm, problem med sidan för tillfället verkar det som... Redigerad 28 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men det finns en annan, bättre nu. http://bf2.slawed.net/ Man kan göra signaturer där också med sina BF2-stats. http://bf2.slawed.net/sig/41830301/sig.png Hmm, problem med sidan för tillfället verkar det som... Tack! Kolla min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack! Kolla min signatur! Hehe coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilken är den bästa banan? Bästa fordonet? Bästa sidan (USMC, MEC eller China)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilken är den bästa banan? Bästa fordonet? Bästa sidan (USMC, MEC eller China)? Favorit banan? Min favorit bana är Strike At Karkland - USA - MEC Bästa fordonet? Tror det är Usa's Cobra Helikopter om man kan köra den Bästa sidan? USA eller MEC. Mec har fördel på många banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilken är den bästa banan? Bästa fordonet? Bästa sidan (USMC, MEC eller China)? Vilken är den bästa banan? - Alla banor man är inne i städer (oftast mellanöstern) Bästa fordonet? - Typ alla Bästa sidan (USMC, MEC eller China)? - Iallafall inte China... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts