KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varscheguud en pinnad tråd tillängnad ett av världens bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varscheguud en pinnad tråd tillängnad ett av världens bästa spel Puss puss Nej, nu har jag spammsat klart, toodles. Förresten, KalleR, när har du fullversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad behövs det för dator för att spela BF2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Puss puss Nej, nu har jag spammsat klart, toodles. Förresten, KalleR, när har du fullversionen? Har redan fullvers Ska trava ner till staden imån och köpa tror jag, så man får en key också, hehe Redigerad 22 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har redan fullvers Ska trava ner till staden imån och köpa tror jag, så man får en key också, hehe Hehe. Får väll ta en match nångång efter sommarlovet? Eller nångång mitt i, är bortrest men ser fram emot en eller två rundor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ska köpa så fort ja kommer hen från våran resa till Campingen, en snygg tjej skulle visst också med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Får imorn. Kan inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Får imorn. Kan inte spela. Tihi. Får, när jag köper. Kommer inte spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det borde komma en Gtasajten server eftersom det verkar vara många som tänker spela det, med admins från Gtasajten EDIT: och ett lösenord som bara medlemar får Redigerad 22 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ska definitivt köpa detta spel! Hehe vet dock inte om min dator är tillräcligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tycker ni jag ska beställa det? Har demot.. ganska kul.. Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag klarar inte av att spela bf2, jag är så kinkig när det gäller grafiken, kan spela på "high" eller vad man ska säga(när man ställer in den på high) fast man kan ju dra upp vissa saker mera (tex anti aliasning(spell? ) och då börar det hacka :'( ! Och jag vill lira på högsta, aja, får väl köper mera ramminne(har 768,(tror jag iaf, det som kommer efter 512, typ 768, aja) rek är ju 1gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 DET ÄR FAN VÄRLDENS BÄSTA SPEL! Spelade den banan med dom håller på att bygga ett vattenfall. Fan vad grym den banan är! (Och kom upp lite i rankingen) Störigt att man måste lira på officiela servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Kolla vem som fick Guld! =) Edit: Siorka Ja du ska självklart köpa det! Redigerad 22 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Off topic: Varför inte bara pinna den tidiga officiella topicen av Jacker? On topic: Battlefield, är det bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Off topic: Varför inte bara pinna den tidiga officiella topicen av Jacker? On topic: Battlefield, är det bra eller? Jadå! Det är multiplayer spel och man måste ha bra bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mina första kills! Så här ser det ut förresten med GF4, hacket som jag använder (som gör att jag kan spela, inte fusk) tar bort allt godis, men det går att lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hej jag och min kompis (shamy) försöker att samla i hop en klan till bf2, jag kommer att sätta upp en server i morron kväll där vi ska trya personer somm vill, hur många vill ? SVARA i topicen så jag vet om det är lönt att sätta upp en server mer info kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varför klistrade vi inte bara min tråd för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Blev besviken på Kinas vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts