D-link Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jopp, lägger upp min nya film och skulle gärna vilja ha lite kommentarer och så vidare. Bedöm gärna utifrån Kvalitet Stunts Musik Redigering Totalt Länk: http://files.filefront.com/Bjrnlabb_stuntf...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den funkar ju inte o ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den funkar ju inte o ladda ner. Borde funka, provat lite olika servrar då? Funkar iaf för mig och de e ju redan 16st som har laddat ner den/håller på så...ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Skit nice film! Bra jobbat! Enda nackdelen är att du bertättar för mkt...visa mer stunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Grymt bra redigerat! Jag brukar ogilla sån uttjatad musik men det funkade rätt bra det med. Stuntsen var helt okej men inte direkt fantastiska. Men bättre än mycket annat. Typ, om man hade gjort dem bara för skojs skull samtidigt som man var mitt i ett uppdrag med en gängmedlem bak på cykeln så hade man varit asnöjd * : ) ........................ Ladda ner min vice city-stuntfilm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddy_33 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dom säger att det tyvär inte blir flygplan eller helikopter men det finns det. jag har kört både flygplan och helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dom säger att det tyvär inte blir flygplan eller helikopter men det finns det. jag har kört både flygplan och helikopter Va??? Jaja, tack för din fina kritiken i alla fall, fler får gärna kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dom säger att det tyvär inte blir flygplan eller helikopter men det finns det. jag har kört både flygplan och helikopter Vafan snackar du om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men va fan, de e ju massor av folk som har laddat ner filmen, e de verkligen ingen mer som vill kommentera. De känns ju alltid roligare om folk iaf säger va dom tycker, ävenom de e dålig kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tankar den nu men de gå så segt! ligger på 4,33KB/sek och det är bara 3 tim kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vilken / Vilka låtar använde ni i filmen, speciellt den låten ni hade i början när Hydran flög runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vilken / Vilka låtar använde ni i filmen, speciellt den låten ni hade i början när Hydran flög runt? Står iof i slutet av filmen men det var iaf först "Soilwork-Stabbing the drama" sen var de "Dark Tranquillity-Lost to apathy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vafan snackar du om då? Tror han menar nyheten om Liberty city stories på förstasidan, där står att det inte är helikoptrar o flygplan med... @Eddy_33: det gäller det nya GTA spelet som kommer till PSP, i SA finns självklart både flygplan och helikopter med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts