mfd Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur klarar man det uppdraget? Jag blir dödad hela tiden av soldaterna där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilket uppdrag är det? Kan du förklara vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/l...uvehadyourchips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Köp dig lite armor, och något bra vapen med lagom mkt skott. Sen är det bara att lägga upp en bra taktik för att inte bli dödad så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips är ju att få hitman på flera vapen. Man klarar sig bra i spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips är ju att få hitman på flera vapen. Man klarar sig bra i spelet då. Dom vapnerna man ska lägga ner mycket tid på tycker jag är: Sawnof shotgun, M4:an, Micro smg och deserteagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dom vapnerna man ska lägga ner mycket tid på tycker jag är: Sawnof shotgun, M4:an, Micro smg och deserteagle Exakt. De sköna vapnen BTW Kan man bli hitman med Snipern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej, Det kan man inte . Jag tycker att Spas 12 är mycket skönare än avkapat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej, Det kan man inte . Jag tycker att Spas 12 är mycket skönare än avkapat Ok.. Då har jag hitman på alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts