Optical Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I grafik inställningarna på SA så kan man välja Anti Aliasing. Vad är det för nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "ANTI ALIESING": Gör att alla "trappsteg" på t.ex. takhus försvinner. Denna inställning är bland de mest krävande inställningar som finns i spel. Jag rekommenderar starkt att du stänger av detta för maximal prestanda. Testa först att spela i en högre upplösning. Har du ett bra grafikkort som t.ex. Geforce 6600GT eller högre så kan du testa köra med antialiesing på. Men även då ska du vara försiktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har ett X600pro, kan köra med högsta grafikinställningarna, 1024*768, och anti aliasing på fullt utan att det laggar, undrade bara vad det var. Trappsteg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag har ett X600pro, kan köra med högsta grafikinställningarna, 1024*768, och anti aliasing på fullt utan att det laggar, undrade bara vad det var. Trappsteg?? Ja. Kolla på det markerade... Redigerad 22 juni, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja. Kolla på det markerade... Spelar du fortfarande AA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Spelar du fortfarande AA?? Ja självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja självklart Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 trodde inte nån gjorde det Addar er på msn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag med Jag med. (lite iaf ) Men satan vad offtopic det blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 AA? Ja, du, anting Anti Aliasing, eller America's Army. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja, du, anting Anti Aliasing, eller America's Army. Jag menade spelet Thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Sååååååå, offtopic!!!! Redigerad 22 juni, 2005 av Optical Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts