VickeX Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Nästan blivit polis anmäld av skolan, piskat en kille med hopprep när jag var 10 år och förstört massor med grejer. Snattat för 3 kr har jag också gjort. Jag har snattat för 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Gissa Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ojojoj, det här var mycket svårt... kan komma på många saker och vet inte var jag ska börja/Sluta Börjar väll med det vanliga: Snattat för runt 2-300 Vandaliserat Haft sönder allmän Egendom Skolkat, håller fortfarande på... det är som en drog eller ond Cirkel. Sumpat ett par lovande ragg pga helt puckade grejer... Hmm, ja det var bara början... är någon intreserad kan jag skriva mer, låter bli det nu för isf skulle det låta som om jag vore stolt och skröt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det här var väldigt längesen så jag kommer inte ihåg exact hur det gick till men jag berättar ändå. Jag var nere i tvättstugan och la in tvätten i tvättmaskinerna(Ingen bortskämd snorunge iaf.) Jag var pissnödig som fan så jag pissade i handfatet(XD jag kommer inte ihåg varför jag inte bara gick hem) då lyckades jag pissa ner hela byxorna så jag tog av mig dem och la in dem i tvättmaskinen också. Så jag gick hem i kalsonger och tröja. När jag var på väg upp i lägenheten så kom det någon i trapphuset så jag sprang in i hissen och tryckte på min våning, jag fick huka mig lite för att hon inte skulle se att jag inte hade några byxor. True story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det som hände idag, vill inte snacka om det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det som hände idag, vill inte snacka om det. :'( Easy way out, skriv inte om det.. Men som jag säger, säger du A får du säga B! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Easy way out, skriv inte om det.. Men som jag säger, säger du A får du säga B! Ok jag säger så.. Först blev det bråk här, sen gör ja flickvännen lessen sen har jag inte hört av henne mer, hon e på redskaps gymnastik just nu så. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ok jag säger så.. Först blev det bråk här, sen gör ja flickvännen lessen sen har jag inte hört av henne mer, hon e på redskaps gymnastik just nu så. :'( OFF TOPIC: no woman no cry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ok jag säger så.. Först blev det bråk här, sen gör ja flickvännen lessen sen har jag inte hört av henne mer, hon e på redskaps gymnastik just nu så. :'( Hur länge har ni varit ihop då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Hur länge har ni varit ihop då? Sen början av Juli :'( Ska jag orka ta upp det i Kärleks topicen??? Redigerad 30 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Sen början av Juli :'( Ska jag orka ta upp det i Kärleks topicen??? Kanske är du för ung för ett förhållande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Kanske är du för ung för ett förhållande? Nej. Jag har äkta känslor för henne :'( Edit: Blir kärleks topicen så jag inte får en varning. Redigerad 30 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Det dummaste jag har gjort ska jag aldrig snacka öppet om och speciellt inte ta upp på ett forum, för det är en grej som jag ångrar rejält!.. Men en dum sak är väl när man har snattet, luntat mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Gissa Ure evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 I helgen så snodde vi en brandsläckare och sprutade på varandra, välte 10 gröna soptunnor, tände eld på några tidningar, hällde rosa rengöringsmedel på framrutan på en bil, knipsade sönder ett elektriskt stängsel, drog sönder en brevlåda och flydde som galningar när GP-budet kom i sin bil... Det var lite dumt... Jag gjorde likasamma, det var var ett tag sen. Inte nu i helgen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts