Jump to content

Det dummaste ni gjort?

Guitar_Fucker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ojojoj, det här var mycket svårt... kan komma på många saker och vet inte var jag ska börja/Sluta

Börjar väll med det vanliga:

Snattat för runt 2-300

Vandaliserat

Haft sönder allmän Egendom

Skolkat, håller fortfarande på... det är som en drog eller ond Cirkel.

Sumpat ett par lovande ragg pga helt puckade grejer...

Hmm, ja det var bara början... är någon intreserad kan jag skriva mer, låter bli det nu för isf skulle det låta som om jag vore stolt och skröt om det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var väldigt längesen så jag kommer inte ihåg exact hur det gick till men jag berättar ändå.

Jag var nere i tvättstugan och la in tvätten i tvättmaskinerna(Ingen bortskämd snorunge iaf.) Jag var pissnödig som fan så jag pissade i handfatet(XD jag kommer inte ihåg varför jag inte bara gick hem) då lyckades jag pissa ner hela byxorna så jag tog av mig dem och la in dem i tvättmaskinen också. Så jag gick hem i kalsonger och tröja. När jag var på väg upp i lägenheten så kom det någon i trapphuset så jag sprang in i hissen och tryckte på min våning, jag fick huka mig lite för att hon inte skulle se att jag inte hade några byxor. True story.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen så snodde vi en brandsläckare och sprutade på varandra, välte 10 gröna soptunnor, tände eld på några tidningar, hällde rosa rengöringsmedel på framrutan på en bil, knipsade sönder ett elektriskt stängsel, drog sönder en brevlåda och flydde som galningar när GP-budet kom i sin bil... Det var lite dumt...

Jag gjorde likasamma, det var var ett tag sen. Inte nu i helgen alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor