Jump to content

Det dummaste ni gjort?

Guitar_Fucker
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Kom på en grej. Har snattat för många hundra kronor... Det var rätt dumt. :rolleyes:

BAH. 100.

kommer ihåg tiden då ja drog te konsum nånstans inne i stan med varsin ryggsäck å proppade dom.

Det var jävligt dumt, om vi hade åkt fast ..

har inte varit olaglig på länge nu, de är bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en dum grejj igår. fan va orolig jag är egentligen. ganska privat iof..hon sa att hon hade tagit piller men fanfanfan man kan aldrig va säker =\

Ajdå, känner igen mig. Kändes som jag hade hål i kondomen medans vi höll på.. Aja, GLHF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Drar upp denna igen, den är svena-kul ju.

Kan berätta om en ganska klantig och dum grej jag gjorde i vintras.

Jag hade precis kommit hem från ett LAN och jag skulle bara in min datorskärm i våran dåvarnde lägenhet. Jag var stressad för ett tvprogram jag ville se skulle börja närsomhelst så jag tänkte att istället för att gå upp för dom två trappstegen så skulle jag hoppa upp för dom. Tyvärr råkade jag hoppa för långt och rakt in i trappräcket, vilket resulterar i ett enormt "KRASK" och en konstig rekyl så att jag studsar bakåt och faller baklänges ner för trappan och tappar skärmen i golvet och ramlar liggandes bredvid.

Var bara att åka med den till tippen sen. :P

En annan dum grej är att jag och mina kompisar spelar amerikans fotboll inne i korridorerna på våran skola och råkar slänga oss in i sjuor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smittar det?  ;)

Ja, enbart vid byte av saliv, eller blod :P

"Otroligt jobbig sjukdom, även kallad mononukleos, som gör att lymfärtlarna i halsen, armhålorna och ljumskarna infekteras och svullnar upp. Detta sker i samband med feber, huvudvärk, smärtor i svalget och försvårar tal, andning och matintag. Körtelfeber är en virusinfektion och kan alltså inte behandlas med antibiotika utan måste få ha sin gång. Detta brukar ta 2-3 veckor men kan dröja ännu längre och därför kommer den sjuke vara matt och ur form i åtminstone ytterligare två veckor. Smittämnen finns i saliven och blodet och överförs vid intim kontakt. Smittan kan också ske indirekt via luftburna droppar. Inkubationstiden är 30-90 dygn." /susning

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, enbart vid byte av saliv, eller blod :P

"Otroligt jobbig sjukdom, även kallad mononukleos, som gör att lymfärtlarna i halsen, armhålorna och ljumskarna infekteras och svullnar upp. Detta sker i samband med feber, huvudvärk, smärtor i svalget och försvårar tal, andning och matintag. Körtelfeber är en virusinfektion och kan alltså inte behandlas med antibiotika utan måste få ha sin gång. Detta brukar ta 2-3 veckor men kan dröja ännu längre och därför kommer den sjuke vara matt och ur form i åtminstone ytterligare två veckor. Smittämnen finns i saliven och blodet och överförs vid intim kontakt. Smittan kan också ske indirekt via luftburna droppar. Inkubationstiden är 30-90 dygn." /susning

Blev hon smittad?? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor