Streetwave Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man brukar inte må dåligt av att göra en dum grej om man gör det så att de utsatta är personer man hatar. Har stulit 20 böcker från biblioteket. Blev väldigt nöjd över mig själv när Mr X (en riktigt, riktigt kaxig och arrogant plugghäst som gick på skolan) frågade när de skulle få hem Farväl Till Vapnen Sen stal jag 8 lp-skivor från vår gamla musiklärare. Som straff för dennes extremt tråkiga lektioner. Egentligen är det här dumma saker, men jag trivs riktigt med dem. jag ville ha skivorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Råka nocka en kråka en gång Och sen gick ja hem från stan en gång(ca2 mil) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Runkat och blivit "tagen på bar gärning"? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har tänt på en majbrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joolajeppe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 De dummaste ja har gjort e nog när jag satte på brandlarmet på skolan o fick böta 500 kr:S de va itne kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I helgen så snodde vi en brandsläckare och sprutade på varandra, välte 10 gröna soptunnor, tände eld på några tidningar, hällde rosa rengöringsmedel på framrutan på en bil, knipsade sönder ett elektriskt stängsel, drog sönder en brevlåda och flydde som galningar när GP-budet kom i sin bil... Det var lite dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 knipsade sönder ett elektriskt stängsel, Stötar? skar mig i benet å täppte igen det med tandkräm. aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 skar mig i benet å täppte igen det med tandkräm. aj Du är sjuk. Allvarligt, vart fick du idén från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det värsta jag har gjort var när jag spände en stål Lina som gick tvärs över bil vägen !! skrapade typ var enda bil btw polisen vart inkopplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Du är sjuk. Allvarligt, vart fick du idén från? Ingen aning. det bara hände. @sylan. blev inte du bannad ? eller var det bara en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 När jag var ca 11-12 brukade jag och en kompis leka med elden xP, vi snodde å smällte sönder folks krattor xP, det omkom ungefär 5-7 krattor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 När jag var ca 11-12 brukade jag och en kompis leka med elden xP, vi snodde å smällte sönder folks krattor xP, det omkom ungefär 5-7 krattor Hahaha...vart det begravning efteråt eller.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det värsta jag har gjort var när jag spände en stål Lina som gick tvärs över bil vägen !! skrapade typ var enda bil btw polisen vart inkopplad Haha, va de nån som fick reda på attt det var du som hade gjort det.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fan vad nödvändigt då....Kunde du inte spränga något som var ditt iaf? Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, va de nån som fick reda på attt det var du som hade gjort det.?? Nopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, va de nån som fick reda på attt det var du som hade gjort det.?? Sylan är ett troll och han snackar bara skit. Allt han säger är antagligen lögner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det värsta jag har gjort var när jag spände en stål Lina som gick tvärs över bil vägen !! skrapade typ var enda bil btw polisen vart inkopplad VAAAA!! VAR DET DU?!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja kastade ett stort is block in i en öppen ruta när jag var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det dummaste jag har gjort var väl när jag vurpade sönder moppen. Så jävla mycket pengar jag loosade så allså. Sedan är det väl inbrott, luntning o en massa annat man ångrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 VAAAA!! VAR DET DU?!!!!! Nåt du har varit med om på vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts