Panimala Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snattat. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Får man fråga varför du hoppade av? Viist får du fråga ( ), men eftersom det är ganska privat tänker jag bara säga att jag hade lite problem (inte med skolarbetet). kricke: Han blev gravid sorry för att jag avslöja de Funnylin.. men jag var tvungen.. Älskar du mig ändå? Redigerad 22 juni, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) När jag gick i dagis så soppa jag in en soppkvast i en tjejs huvud (hon pajja min sandkaka) så hon fick sy typ 4stygn Redigerad 22 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) kricke: Han blev gravid sorry för att jag avslöja de Funnylin.. men jag var tvungen.. Älskar du mig ändå? Tss...elakt. Älskar dig ibland. När jag gick i dagis så soppa jag in en soppkvast i en tjejs huvud (hon pajja min sandkaka) så hon fick sy typ 4stygn Finns det speciella kvastar för soppa? Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Finns det speciella kvastar för soppa? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm.. Tog en Slipknot låt till favoritlåt på Musiken, eftersom att alla andra klasskompisar är tondöva så gillade dom inte det xP. *fnys* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Japp.....Toki... tack, visst är det fint Vilka små odågor alla är Det dummaste jag gjort var när jag i 3:an blötte en stor barkbit och slängde på en bil Trodde inte jag skulle träffa men....Han blev helt förbannad och fickett anfall på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) De flesta har snattat när de låg i barnvagn, tex min systerson tog med sig en boll inne på IKEA och gömde den i vagnen. Han visade stolt upp den för sin mamma när han kom hem. Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 De flesta har snattat när de låg i barnvagn, tex min systerson tog med sig en boll inne på IKEA och gömde den i vagnen. Han visade stolt upp den för sin mamma när han kom hem. Njae, lite äldre. Var runt 4, var med Mor och handlade på VIVO. Oh, där finns det massvis med godis. Väl där, stod man och åt tills mor kom, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Iallafall så stod han där och berättade skämt till han kom till ett skämt som kanske är lite på gränsen iallafall gick den såhär: Vad gör judar som leta runt i askkoppar? Dom släktforskar... Detta sa han när våran lärare stod 1 meter ifrån han och hörde allting och hon gick berserk... Det där skämtet är iofs ganska roligt Så länge ingen tar det seriöst. Jag har gjort ganska mycket dumma grejer. Men det var länge sen. När jag började högstadiet slutade på nåt sett allt det där, ny vännerskrets antar jag. Bland annat klottrade jag och några polare ner en väderkvarn. Kan tilläggas att vi blev busted och fick tvätta bort det dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) En gång på dagis bet jag en Skurk i armen, han förstörde min sandtårta! :'( Typ 3 år efter den händelsen frågade jag om han hade ont i armen, då vart han skit arg när han kom ihåg händelsen och sa Ja, Det gör jätte ont Hääär!, och så pekade han på fel hand... Skurken= han var en kompis men nu är han en dum skurk! Eeidt: Det var dumt av mig att bita skurken, Jag har aldrig bitit nån förut, så det var nog ganska dumt att bita skurken... Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 I vintras när jag och några polare var ute och röjde så började jag och en annan tävla om vem som kunde pricka köksfönstret på ett hus med en snöboll först. Vi kastade två gånger var och båda missade. Så när det var min tur igen så tog jag upp en isbit istället ur en snödriva och sulade iväg. Och KRASH! Jag kutade neråt gatan medan de andra sprang uppåt. Så vi kom ifrån varandra. Aja, jag gick hem sen var det inget mer med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Snattat. Slått in 2 rutor i skolan. Finns mer men kommer inte på.... EDIT : Sa precis till min morsa att jag inte kan bo med 3 idioter mera.... Syftade på : Min morsa,syster, hennes pjkvän... Redigerad 22 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag kom på en sak till: Ätit upp en Paradisask på 3 minuter....Mådde inte bra efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag kom på en sak till: Ätit upp en Paradisask på 3 minuter....Mådde inte bra efter Förstår dig. mycket däri smakar jju skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag kom på en sak till: Ätit upp en Paradisask på 3 minuter....Mådde inte bra efter Det va inte dåligt Ryder, du åt inte upp de äckliga va? Jag och min kompis försökte slå världsrekord i chips-ätning i 2:an Kan inte säga att vi lyckades, men vi hade något ont i magen efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snatta är något jag ALLDRIG skulle kunna göra. fy fan vilket samvete man skulle få. men en gång så sa en polare att han skulle snatta och då stoppade han fyra pokémon bollar (ni minns godiset med en figur för ett par år sen) i fickan och gick ut, medans jag handlade normalt och betalade så såg jag allt men sa inte till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det va inte dåligt Ryder, du åt inte upp de äckliga va? Jag och min kompis försökte slå världsrekord i chips-ätning i 2:an Kan inte säga att vi lyckades, men vi hade något ont i magen efteråt Bah, man är mes ifall man hoppar över det äckliga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Sprängt postlådor... de e nog de dummaste.. även om ja inte ångrar de... as kul ta sån där AS stor.. asså typ dom största på svea fireworks... tända på o slänga i den i en postlåda... oj oj oj.. vilken tryckvåg man fick i rygen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Sprängt postlådor... de e nog de dummaste.. även om ja inte ångrar de... as kul ta sån där AS stor.. asså typ dom största på svea fireworks... tända på o slänga i den i en postlåda... oj oj oj.. vilken tryckvåg man fick i rygen Fan vad nödvändigt då....Kunde du inte spränga något som var ditt iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts