Jump to content

Det dummaste ni gjort?

Guitar_Fucker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

:D hmm... Jag kan inte komma på något jättehemskt som jag har gjort men jag kan berätta om en kille i min förra klass som innan en SO-lektion berättade roliga historier i väntan på våran lärare. Läraren var en väldigt strikt person och hon höll en elevensvalkurs som hette förintelsen... där man tar upp utrotningen av judar under andra världskriget och hon hade verkligen ett stort hat mot rasister och nazister.

Iallafall så stod han där och berättade skämt till han kom till ett skämt som kanske är lite på gränsen iallafall gick den såhär: Vad gör judar som leta runt i askkoppar? Dom släktforskar...

Detta sa han när våran lärare stod 1 meter ifrån han och hörde allting och hon gick berserk... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa..

Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt!

...oh shit!

Själv har jag varit rätt snäll faktiskt, men lite graffiti och dylikt har hänt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig gjort nåt dumt. Även om det var dumt, så gör jag det till nåt bra.

Men enligt er andra kanske det är att man hoppade av skolan när det var vårtermin i 8:an och kom tillbaka när skolan började... i 9:an.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor