Guitar_Fucker Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Vet ej om den finns någon sån här tråd, finns det är en väl gammal. Så vad är det dummaste, klantigaste eller elakaste ni någonsin gjort? Hoppas folk skriver riktigt sjuka grejer Redigerad 22 juni, 2005 av Guitar_Fucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 hmm... Jag kan inte komma på något jättehemskt som jag har gjort men jag kan berätta om en kille i min förra klass som innan en SO-lektion berättade roliga historier i väntan på våran lärare. Läraren var en väldigt strikt person och hon höll en elevensvalkurs som hette förintelsen... där man tar upp utrotningen av judar under andra världskriget och hon hade verkligen ett stort hat mot rasister och nazister. Iallafall så stod han där och berättade skämt till han kom till ett skämt som kanske är lite på gränsen iallafall gick den såhär: Vad gör judar som leta runt i askkoppar? Dom släktforskar... Detta sa han när våran lärare stod 1 meter ifrån han och hörde allting och hon gick berserk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Snattat. Redigerad 22 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Råkat tända på en liten brasa med min brorsa utanför en restaurang! Snyggt namn föressten..Guitar fucker! Redigerad 22 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa.. Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa.. Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt! ...oh shit! Själv har jag varit rätt snäll faktiskt, men lite graffiti och dylikt har hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa.. Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt! Fy vad sjukt! ...Vet inte om jag har gjort nå't riktigt sjuk sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Cyklade in i en bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Brutit mig in i en lada, Haft sönder ett lås, startat larmet på skolan, Kasta snöboll på polisbil Och några fler saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Klättrade upp på ett vattentorn(I Torslanda ifall någon undrar) och tände en liten brasa där uppe Men det var iofs i slutet utav femman... Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa.. Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt! Haha, lite Gollum där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kasta snöboll på polisbil 100% säker på att den var obemannad. Själv har jag snattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag har aldrig gjort nåt dumt. Även om det var dumt, så gör jag det till nåt bra. Men enligt er andra kanske det är att man hoppade av skolan när det var vårtermin i 8:an och kom tillbaka när skolan började... i 9:an. Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hoppade av nian och förlorade kontakt med mina gamla vänner. (Nu har jag iaf läst upp betygen. Får väl se om jag kommer iväg till Norrköping i höst.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm, har redan skrivit om det mesta.. vill inte upprepa.. Men för någrq veckor sen bet jag av halsen på en levande fisk. Det var både sjukt och äckligt! Kommer inte på så mycket nu.. Har cyklat ner för en slalombacke minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hoppade av nian och förlorade kontakt med mina gamla vänner. (Nu har jag iaf läst upp betygen. Får väl se om jag kommer iväg till Norrköping i höst.) Norrköping? i'll cya there fucker... <Bor i Norrköping> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hoppade av nian och förlorade kontakt med mina gamla vänner. (Nu har jag iaf läst upp betygen. Får väl se om jag kommer iväg till Norrköping i höst.) Får man fråga varför du hoppade av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 100% säker på att den var obemannad. Nej det var den inte, den kom åkande, jag och några kompisar skulle kasta på nånting kommer inte ihåg vad, så kommer den där. Jävlar vad vi sprang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Får man fråga varför du hoppade av? Viist får du fråga ( ), men eftersom det är ganska privat tänker jag bara säga att jag hade lite problem (inte med skolarbetet). Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Langat en träsko i skallen på min brorsa när jag typ var 3-4 bast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts