Chucky_4 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det är så att min dator stängs av efter 20-30 minuter utan nån förvarning. Kan inte nån hjälpa mig med att förhindra detta. OBS. Datorn var på i 3 dygn utan nån avstängning :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Låt den stå av i en dag o testa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men hade av den från 20.00 igår till 09.00 idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ouch... du kan ha fått nått virus eller nått, en polare hade samma problem förut.. han sa att han hade fått nått virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har fixat det nu behövde dammsuga inne i hårdisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har fixat det nu behövde dammsuga inne i hårdisken Plockade du isär disken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har fixat det nu behövde dammsuga inne i hårdisken Plockade du isär disken? Chucky_4 städar på allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Datorn var på i 3 dygn utan nån avstängning :'( :'( :'( Min brukar stå på i 3 veckor i sträck o tanka hem saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min brukar stå på i 3 veckor i sträck o tanka hem saker. Fan va dyr el-räkningen borde bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nja, en dator drar inte jättemycke ström. Inte om man jämför med en vattenkokare iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Chucky_4 städar på allvar Haha @Ceone, Alla mina serverar och datorer rullar fast jag "damsuga" alla. Bevis på detta är http://www.beffo.mine.nu eller http://www.beffo2.mine.nu... Ser ut att fungera va? Redigerad 22 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Damsuga förfan aldrig en dator!!! En vi känner gjorde det och hela gick i sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Damsuga förfan aldrig en dator!!! En vi känner gjorde det och hela gick i sönder Om man vet vad man gör så går det bra.... EDIT: Om man inte ska dammsuga en dator hur ska man då få ut dammet? Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Glöm inte att jorda den om du ska dammsuga.. Mycket statisk elektrisitet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Om man vet vad man gör så går det bra.... EDIT: Om man inte ska dammsuga en dator hur ska man då få ut dammet? Tryckluft. Damsugning skapar extremt mycket ESD. Sedan tror jag inte att du dammsög i hårddisken. Redigerad 22 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tryckluft. Damsugning skapar extremt mycket ESD. Sedan tror jag inte att du dammsög i hårddisken. Har jag sagt att jag har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har jag sagt att jag har gjort det? Nej men chucky sa det, notera mellanrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej men chucky sa det, notera mellanrummet. OKeeej=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För att förtydliga allas sarkastiska inlägg: Hårddisken är bara den del i datorn där du lagrar all data. Alltså en liten låda i den stora burken. Du damsög inuti själva datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För att förtydliga allas sarkastiska inlägg: Hårddisken är bara den del i datorn där du lagrar all data. Alltså en liten låda i den stora burken. Du damsög inuti själva datorn Vad ska man säga då da "Burken" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts