VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vilket var stowaway nu igen? Och jag förutspår att detta är en ny sida.. Haha jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 "Are You Going to San Fierro?" är min absoluta favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Mina favorit uppdrag är: Cleaning the Hood... ...Freefall*... Jag gillar många fler uppdrag men jag har skrivet med dem som jag gillade mest. *= Mina absoluta favoriter! Om du gillar freefall kan du väl kolla denna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29480 btw mina favoriter är End of the line och breaking the bank at caligulas Redigerad 23 juni, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Om du gillar freefall kan du väl kolla denna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29480 btw mina favoriter är End of the line och breaking the bank at caligulas End of the line :'( Är där nu. Den e assvår jag hadde typ 4 sekunder kvar att komma ut när jag var vid dom här första gallerna. Jag frsökte kuta men dog. Ååååååååååååååååå aaaargh va drygt nu måste jag göra om ALLT. Buhu :'( Redigerad 23 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) "Are you going to San Fierro?" Har däremot inte spelat "End of the Line" än. Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Los Desperados EDIT: End of the line också ! Den äger osså ! Redigerad 23 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Saint Marks Bistro och alla smyg-uppdragen är ju riktigt kul.. fast alla andra äger ju dom med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Los Desperados EDIT: End of the line också ! Den äger osså ! Vilket va Los Desperados? Första uppdraget i kris-staden då man skulle smyga bland hus och döda alla? Klarade end of the line nu det var inte så svårt det var bara att jag smög för mycket och var osäker på om det var någon fiende på andra sidan väggen. Men nu klarade jag den efter 3 försöket och e sviiin glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts