VickeX Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Japp. Här kan man skriva vilket uppdrag man gillar mäst. Antingen är det: The Black Project - När man snor jetpacken från Area69 Eller så är det det där då man ska åka med motorcyckel in på ett flygplan Redigerad 23 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
online Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tycker att uppdraget green sebre(stavning) och area 69 är det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Spoilervarningtråd. Men jag gillar Body Harvest, Are You Going To San Fierro? och Don Peyote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Japp. Här kan man skriva vilket uppdrag man gillar mäst. Antingen är det där man ska smyga in på area 69 eller det innan då man ska åka med motorcyckel in på ett flygplan Saint Marks Bistro, Just business och green sabre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Saint Mark's Bistro är helt klart den bästa. På andra plats kommer End Of The Line. Sen kommer väl The Black Project. Och sen A Home In Ihe Hills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Utan tvekan End of the line och Saint Mark's Bistro.. Och sämsta är alla Zeros uppdrag... absolut inget med storyn att göra..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Area 69 såklart! Håller med , Zero's uppdrag suger pung och är onödiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Saint Mark's Bistro End of the line Black project Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hittils gillar jag: Green Sabre, Are You Going To San Fierro? och Don Peyote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Några av dom är. Are you going to San Fierro Stowaway Vertical Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Folk som inte gillar Zero's uppdrag är bara för att dom inte klarar dom. Jag gillar Just Business, A Home in The Hills, Home Coming, Riot, End of the Line, och jag diggar faktiskt i början när Tenpenny kastar ut en och man får cykla till Grove Street för första gången. =) Wrong side of the tracks är också skoj, de när man springer runt på båtar hos Woozie är också roliga, och även det första med Woozie. Sen Are you going to San Fierro är också väldigt roligt. Raceuppdragen är också roliga. Jag gillar att sno Madd Doggs rhymes, och att köra Madd Dogg's manager i havet. =) Finns säkert fler jag gillar(som ungefär alla), men ingen idé att skriva nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mina favorit uppdrag är: Cleaning the Hood Home Invasion Madd Dogg's Rhymes Managment Issues House Party* Burning Desire* Reuniting the Families* The Green Sabre Are you going to San Fierro? 555 WE TIP Photo Opportunity Ice Cold Killa Pier 69* Stowaway The Meat Business* Freefall* Saint Mark's Bistro* Cut Throat Business Beat down on B Dup Los Desperados* Jag gillar många fler uppdrag men jag har skrivet med dem som jag gillade mest. *= Mina absoluta favoriter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag gillar att sno Madd Doggs rhymes, och att köra Madd Dogg's manager i havet. =) W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Uppdragen i börgan e roligast :"> Redigerad 22 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaa nu har jag kört det där uppdraget när man ska.... *SPOILER* ... sno en hydra från den där båten i San Fierro och köra den till hangaren i den ödelagda flygplatsen i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 The Black Project - När man snor jetpacken från Area69 Lure - När man är lockbete så Ran Fa Li kan fly Just buisness - När man åker bak på en MC och Smoke kör Läs helst inte den vita texten om du inte klarat uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Spoilervarnade topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Spoilervarnade topicen. Bra Tack Xtreem lånade en sak från ditt inlägg och editerade in i mitt första inlägg. Såg så klumpigt ut innan Tck igen båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tornos last flight(stavning)Är roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stowaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts