bogart Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tjenare.. har lite frågor om SA... 1. Hur cyklar med snabbt.. asså står upp och trampar järnet? 2. Jag har den så kallade "gym buggen" och kan inte gymma.. Hur kan man fixa det? 3. Finns det typ "svimming skill" eller liknande? det var allt.. ha d bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) 1. Hur cyklar med snabbt.. asså står upp och trampar järnet? 2. Jag har den så kallade "gym buggen" och kan inte gymma.. Hur kan man fixa det? 3. Finns det typ "svimming skill" eller liknande? 1. Man tabbar snabbt på X (ps2) till pc, antagligen samma sätt fasst annat knapp 2. Helt seröst så tror jag inte jag någon vet hur man tar bort gymbuggen, man har läst så många olika sätt att ta bort den att jag kom fram till att alla tror dem har gjort något speciellt för att få bort den, fasst egentligen så har den bara försvunnit med tiden. 3. Typ, ju mer du leker i vattnet så ökas stamina muskelvärde, och dyker du mycket så ökar du dina "skills" under vattnet (alltså så du kan dyka längre) Redigerad 22 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tjenare.. har lite frågor om SA... 1. Hur cyklar med snabbt.. asså står upp och trampar järnet? Tryck konstant på framåtknappen, W eller frampil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Okej tack så mycket .. Men ingen som vet nått om hur man kan fixa "gym buggen"? Så grovt irriterande att inte kunna gymma.. Har mailat R* men har inte fått nått svar.. har väntat i 1 vecka nu ungefär.. kanske någon som fått svar från R*? Redigerad 22 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts