Jump to content

Flyg skolan

Share

Recommended Posts

Alltså, hur kommer man uppåt? jag försöker att stiga lite i taget men det går inte, jag försöker stiga mycket i taget det går inte heller.. så vad fan gör man?

EDIT:

det är det testet då man ska flyga i en cirkel

och jag har läst lite och sett att det ska finnas andra uppdrag att göra. Har bara gjort "T"s uppdrag sen jag kom till Las Venturas. vill visserligen klara detta först men vart kan man hitta fler uppdrag? om det är möjligt dvs ;o

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, hur kommer man uppåt? jag försöker att stiga lite i taget men det går inte, jag försöker stiga mycket i taget det går inte heller.. så vad fan gör man?

EDIT:

det är det testet då man ska flyga i en cirkel

och jag har läst lite och sett att det ska finnas andra uppdrag att göra. Har bara gjort "T"s uppdrag sen jag kom till Las Venturas. vill visserligen klara detta först men vart kan man hitta fler uppdrag? om det är möjligt dvs ;o

Du får träna.

efter flygskolan kommer fler uppdrag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja, det måste man.

Men det där när man ska spränga är fan helt jävla omöjligt, har försökt så jävla många gånger men det tar för lång tid blblbalbalbalbalbalbalba. alla skolor är så jävla tråkiga

Ok, nu skiter jag fan i det här.. nån som orkar klara uppdraget åt mig? alltså, jag skickar save-filen till dig och du klarar uppdraget sen ger tillbaka.. för jag vet att jag _aldrig_ kommer att klara det där uppdraget

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor