Meller Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Alltså, hur kommer man uppåt? jag försöker att stiga lite i taget men det går inte, jag försöker stiga mycket i taget det går inte heller.. så vad fan gör man? EDIT: det är det testet då man ska flyga i en cirkel och jag har läst lite och sett att det ska finnas andra uppdrag att göra. Har bara gjort "T"s uppdrag sen jag kom till Las Venturas. vill visserligen klara detta först men vart kan man hitta fler uppdrag? om det är möjligt dvs ;o Redigerad 22 juni, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Alltså, hur kommer man uppåt? jag försöker att stiga lite i taget men det går inte, jag försöker stiga mycket i taget det går inte heller.. så vad fan gör man? EDIT: det är det testet då man ska flyga i en cirkel och jag har läst lite och sett att det ska finnas andra uppdrag att göra. Har bara gjort "T"s uppdrag sen jag kom till Las Venturas. vill visserligen klara detta först men vart kan man hitta fler uppdrag? om det är möjligt dvs ;o Du får träna. efter flygskolan kommer fler uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Är på samma ställe. när jag försöker lyfta storknar motorn, när jag tar det lite försiktigare orkar inte planet upp till cirkeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tänk på att man måste lyfta på hjulen efter man har flygit en liten bit upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tänk på att man måste lyfta på hjulen efter man har flygit en liten bit upp i luften. Tackar, ska pröva det när jag vaknat till lite ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man måste ta in landningsstället i hjulhusen. Eller, så kan man säga att du måste trycka på R3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Herregud läser ni inte instruktionerna ni får på uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hm, jag klarade det nu, men måste man klara alla flygtest innan man kan göra fler uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hm, jag klarade det nu, men måste man klara alla flygtest innan man kan göra fler uppdrag? Ja, det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Ja, det måste man. Men det där när man ska spränga är fan helt jävla omöjligt, har försökt så jävla många gånger men det tar för lång tid blblbalbalbalbalbalbalba. alla skolor är så jävla tråkiga Ok, nu skiter jag fan i det här.. nån som orkar klara uppdraget åt mig? alltså, jag skickar save-filen till dig och du klarar uppdraget sen ger tillbaka.. för jag vet att jag _aldrig_ kommer att klara det där uppdraget Redigerad 22 juni, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 *visslar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Lås denna Redigerad 22 juni, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts