Air_born Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan man trixa och såntt med bmxen. jag har snart nåt högsta nivån med cykel å kan bara hoppa högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan man trixa och såntt med bmxen. jag har snart nåt högsta nivån med cykel å kan bara hoppa högt Klart du kan. det är bara att hoppa från ett tak och göra en volt så har du ett trick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Cyklar går inte å punktera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Klart du kan. det är bara att hoppa från ett tak och göra en volt så har du ett trick.. Går det att volta?! Försöker fortfarande med en clean 360 jag från ett lagom stort hopp men det verkar omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Cyklar går inte å punktera Det tycker jag också är lite cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När man har fyllt i "Cycle skill" Kan man stegra hur mycket som helst utan att ramla av cycklen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det tycker jag också är lite cp Ja de ä lite cp men bra när man blir jagad av gängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När man har fyllt i "Cycle skill" Kan man stegra hur mycket som helst utan att ramla av cycklen Jag har fult i cykel skill. hur stegrar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts