beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Dom kan ju lika bra flytta till Danmark eller Finland eller nått sånt istället Danmark fick väl någon främlingsfientlig regering för inte så länge sen, de tar inte in mycke invandrare iallafall. Inte Finland heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) För mig räcker det med invandrare här. alla förorter är ju smockade av dom. Bergsjön,angered,tynnered,frölunda,biskop. Det räcker nu, sverige får bli lite strängare! Rinkeby, fruängen, skärholmen.. alla. tycker inte invandrare ska klaga. dom får komma hit. dom får bo här . dom får suga ut pengar så vi som bodde här från början får ett ännu pissigare bidrag. klart att alla skulle klaga om man var i den positionen men sen får man tänka på omständigheterna åxå. Redigerad 21 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "Dom"... Förstår varför det kallas tredje världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "Dom"... Förstår varför det kallas tredje världen.. Trodde de hade nått me hitler å göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Trodde de hade nått me hitler å göra Tredje riket ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tredje riket ja. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Va gör invandrarna när de kommer hit då. Lever på socialbidrag som vi riktiga svenskar har betalat (skatten). Okej det gäller ju inte alla invandrare men en del av dom. En stor del. Sen dödar de våran utrikesminister (som var känd över hela världen typ). Ja vad ska de hit och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Sen dödar de våran utrikesminister (som var känd över hela världen typ). Ja vad ska de hit och göra? Hahahaha du hittar alltid på en massa skit. vadå de dödar våran utrikesminister. kan ju säga dig att min mamma satt hemma t.ex. när "alla" invandrare dödade utrikesministern, edit: låt dem komma, tycker folk som tänker som SAAB borde försvinna ur landet och ersättas av en invandrare. Redigerad 22 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Varje år kostar stadsdelen Rosengård i Malmö ca: 2-3 miljarder kronor varje år med bidrag och kostnader som "gängen" förstör" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tänker inte ens yttra mig i den här tråden, har väl redan total rasiststämpel över mig efter mina inlägg i den andra invandrartråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Dessutom är socialen inte rasister för dom inte har råd och betala bidrag till så många. Invandrana kollapsar sig själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Att ni (några av er) har mage att dra så många människor över en enkel kam. Edit: Det finns många gäng bestående av "ur-svenskar" också, inte bara "invandrar-gäng". Dessutom är majoriteten av alla fotbollshuliganer (bajen.babys etc) nazister/rasister och dom förstör rätt mycket, böterna som betalas är dyra och går endast till fotbolls-tjoho.. Sporterna är rätt dyra dom med, invandrarna är inte det "enda" problemet, det är fördommarna. Redigerad 22 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tycker att invandrare som gör brott ska skickas till "sina länder" och tjäna sitt straff... Kalla mig rasist, men det är vad jag tycker... Dessutom borde Sveriga ta hand om sina hemlösa innan en massa invandrare som stormar in i landet och ber om socialbidrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Att ni (några av er) har mage att dra så många människor över en enkel kam. Edit: Det finns många gäng bestående av "ur-svenskar" också, inte bara "invandrar-gäng". Dessutom är majoriteten av alla fotbollshuliganer (bajen.babys etc) nazister/rasister och dom förstör rätt mycket, böterna som betalas är dyra och går endast till fotbolls-tjoho.. Sporterna är rätt dyra dom med, invandrarna är inte det "enda" problemet, det är fördommarna. Jo du har rätt, det är "svenskarna" som gör dom grovaste brotten i sverige som råna affärer/banker. Mörda folk. Men jag är så trött på alla rån i malmö som invandrana gör. En som jag känner blev rånad av mobilen, det var han och en annan så kom typ 6stycken invandrare och ställer sig runt dom och säger "ge mig mobben" Så jävla fega är dom! Ska alltid komma med sina kompisar. Kom själv nån gång då e dom inte så tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 tycker sverige borde sluta ta in invandrare. mycket pengar går till invadrare, dom köper bostäder. o.s.v. det finns inte så mycket kvar till dom som är ämnade att bo här. min mening "sluta ta in invandrare. det räcker för fan" Chans och Chans. tror det händer så mycket mer än vad du tror. Dom får pengar som ska räcka (har väll något snille räknat ut), och invandrare som kommer hir för att deras land är i krig ska inte leva i lyx. Är du helt jävla dum i huvudet eller? Dina åsikter är inte smygrasistiska längre. Du är ett tvättäkta rassepack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För mig räcker det med invandrare här. alla förorter är ju smockade av dom. Bergsjön,angered,tynnered,frölunda,biskop. Det räcker nu, sverige får bli lite strängare! Där bor jag, muhahaha och jag skiter väl i om någon svensk 24-åring behöver en lägenhet där... det ska inte vara någon jävla fördel för svenskar än invandrarna, alla ska få lika mycket... Ni får faktiskt vara lite humana av er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jo du har rätt, det är "svenskarna" som gör dom grovaste brotten i sverige som råna affärer/banker. Mörda folk. Men jag är så trött på alla rån i malmö som invandrana gör. En som jag känner blev rånad av mobilen, det var han och en annan så kom typ 6stycken invandrare och ställer sig runt dom och säger "ge mig mobben" Så jävla fega är dom! Ska alltid komma med sina kompisar. Kom själv nån gång då e dom inte så tuffa. Vet ett antal 'Svenskar' som gör exakt likadant, och de är inte det enda. Redigerad 22 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men omg vill ni ut me invandrarna ?? jag menar att sverige borde ge dom en bättre ekonomi !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men omg vill ni ut me invandrarna ?? jag menar att sverige borde ge dom en bättre ekonomi !! Sverige har inte råd. Det är för många som lever på bidrag. Och nu när arbetslösheten växer blir sverige ännu fattigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts