Jump to content

Diskussion om rasism

pottzork
 Share

Recommended Posts

Det funkar inte så.. Man kan inte bara utvisa folk med medborgarskap. Det är extremt svårt om dom t.e.x är födda här.

Jovisst.

Bara några småjusteringar i lagarna så går det finfint.

Har för mig att chaplin skickades i exil från USA.

Man gör det världen över, så varför inte här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänster folket på forumet kommer det gamla hederliga skitsnacket, rasism, fascism. Lär er debattera utan angrepp.

En svensk är inte en svensk bara för det står på pappret, vi har en djupt rotad kultur och sentamentalitet som är utöver det vanliga. Vi är ett gäng snällisar som allt för länge varit allt för snällare.

Märker att du inte läst Führerns: mein kampf. Brottslingar är inte svaga i dagens samhälle, dom är starka, för starka. Om vi visar att det inte accepteras och att sverige inte är ett hotel, vi ska inte anpassa oss efter brottslingar eller nya seder och kulturer, vi ska stå starka mot brott och osund moral.

Nu är det krig din lilla skitunge, lär dig prata Svenska, fjortis-unge.

Är man svensk medborgare betyder det att man är det på pappret. Man kanske endå känner sig som en irakier, även fast man är svensk på pappret.

Saken är inte den att problemen ligger inte enbart på invandrarna, det svenska rättssystemet är åt helvete fel. Daniel Wretström vart istort sett torterad till döds, hans 3 mördare vart dömd till 6 månaders samhällstjänst och att gå och prata med en Iman (muslimsk präst.)

Detta är en även etablissemangets fel; en vecka innan mordet ägde rum lovade Göran Persson, Mona Sahlin och Thomas Bodström att de skulle krossa patriotismen. "Vi ska krossa dem" skrev de gemensamt i Expressen. Innan politikers hot hetsade massmedia mot patrioter genom att hänga ut patrioter med namn och bild. Genom att utmåla svenskar med politiskt inkorrekta åsikter som demoner och intensiva hetskampanjer i media har våld mot svenskar legitimerats.

Efter dråpet i Skogås var tidningarna fyllda med sentimintala hyllningsartiklar om den döda Salih Uzel. Hans far var på förstasidorna och visade upp bilder på sin son för det svenska folket. Regeringen har instiftat ett pris till Uzels minne. På Uzels minnesstund deltog näst intill uteslutande politiker. Runt en utvidgad blodfläck samlades politikereliten för att sörja en invandrare. Politiker höll tal till den dödes minne. Media skrev följetonger om hjälten Uzel.

När förundersökningen mot den unge svensk som dräpt Uzel pågick som bäst framkom det att dråpet inte hade några rasistiska motiv. De poliser som arbetade med förundersökningen slog fast att dråpet var att tolka som ett beslut fattat i stridens hetta. Att den unge svensken fruktade för sitt och sin flickväns liv när han dräpte Uzel. När media och politiker hörde att polismännen sett sanningen i fallet utlöstes en krigsreaktion hos dem. Media krävde att utredningsgruppen omedelbart ska bytas ut. För poliserna var även de "nazister". Politiker stod på kö för att kräva polisernas avgång. Raskt byttes utredarna ut och nya nickedockor tillsattes, de kom snabbt fram till att dråpet var ett dråp i "nazismens" namn. Salih Uzel var återigen helgonförklarad och den unge svensken djävulen själv.

Jag antar att afa:iten Xpisc anser detta som jämlikhet?

Jag antar att du tänker "Daniel wretström, satans nazi martyr." Men han är knappast ensam om att ha blivit brutalt mördad av invandrare utan anledning, med orrätvissa rättegångar som följd. Gulli Wirdestedt , Tommy Berg ,Rolf Nilsson, Robert Jäderberg Rombin, Yngve Kristensson , Marcella Ahlberg, James Waite, enbart några i mängden.

Att vi tolerar sådant betéende och betalar för det är avskyvärt.

Ehh.. Är jag en skitunge eller en fjortis-unge?

Kom med riktiga argument så kan vi "kriga".

Tuffing!

Edit.

Sverige går under, på den Svenska nationaldagen står det ett flertal människor med svenska flaggar och ropar "Sieg heil" och "Heil hitler" utanför slottet, som en hedring för Sverige.

Vi är ingen jävla nationaliststat, är vi det, avskaffa den!

Edit2.

Vi drunknar inte i invandrare, vi drunknar i nationalism.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Australien... :lol:

HAHA! ! ! ^_^:)

Undrar hur många som fattar... :P

---

Undrar fortfarande vilka är det som ska skickas? Är det bara dom som inte är svenska medborgare som ni hade tänkt er eller gäller även första generationens invandrare (alltså de som nyligen fått medborgarskap), eller ska man sträcka sig till andra generationens invandrare eller hur långt ska man sträcka sig?

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh.. Är jag en skitunge eller en fjortis-unge?

Kom med riktiga argument så kan vi "kriga".

Tuffing!

Edit.

Sverige går under, på den Svenska nationaldagen står det ett flertal människor med svenska flaggar och ropar "Sieg heil" och "Heil hitler" utanför slottet, som en hedring för Sverige.

Vi är ingen jävla nationaliststat, är vi det, avskaffa den!

Edit2.

Vi drunknar inte i invandrare, vi drunknar i nationalism.

Haha, du är ju patetiskt.

Har firat nationaldagen med sådana personer som du antagligen tror gör sådant sedan tiden innan du föddes.

1 Vi skulle aldrig ha för aviskt att skada monarkin på så sett, media uppdåd, det känner vi till

2 Det har aldrig skett en nationaldags demonstration utanför slottet.

3 Att hylla den vita rasen på tyska är knappast att hylla sverige.

Leve nationen, död åt unionen.

Väntar att du ska svara på mitt inlägg istället för att prata strunt.

Händer inget..

2 Procent av Sveriges befolkning röstar på nationalistiska alternativ. 25% av Sveriges befolkning har utomnordisk bakgrund, vi tappar luften om inget händer inom en snar framtid..

Jovisst.

Bara några småjusteringar i lagarna så går det finfint.

Har för mig att chaplin skickades i exil från USA.

Man gör det världen över, så varför inte här?

Charlie Chaplin?

Har jag faktiskt aldrig hört om, nämn en nation som gör så, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående Chaplin. Stämmer väl inte riktigt? Han anklagades för kommunism av bl.a. Hoover. Han (Hoover) försökte dra in Chaplins medborgarskap, då reste Chaplin till Europa och kom inte tillbaka till USA förrns han skulle hämta sin hedersoscar på 70-talet. Något liknande, skrev något om det för ett par år sen tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är ju patetiskt.

Har firat nationaldagen med sådana personer som du antagligen tror gör sådant sedan tiden innan du föddes.

1 Vi skulle aldrig ha för aviskt att skada monarkin på så sett, media uppdåd, det känner vi till

2 Det har aldrig skett en nationaldags demonstration utanför slottet.

3 Att hylla den vita rasen på tyska är knappast att hylla sverige.

Leve nationen, död åt unionen.

Väntar att du ska svara på mitt inlägg istället för att prata strunt.

Händer inget..

2 Procent av Sveriges befolkning röstar på nationalistiska alternativ. 25% av Sveriges befolkning har utomnordisk bakgrund, vi tappar luften om inget händer inom en snar framtid..

Charlie Chaplin?

Har jag faktiskt aldrig hört om, nämn en nation som gör så, tack.

"Vi", vilka är "Vi"?

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_9890635.asp

Har för mig det var en bild på slottet i den fysiska artikeln också.

Är detta "vi"?

Ser du inte vad som är patetiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har pratat med min kompis från Irak ! Han säger att Svenska sociala Ger invandrare lite pengar ! Dom ger dom mindre och mindre hela tiden ! Jag tycker att Svenskar borde ge dom en chans !!! Istället vill dom få ut dom ur landet ! Dom kan inte få vanliga jobb !! och då blir dom kallad parasit !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Dom kan ju lika bra flytta till Danmark eller Finland eller nått sånt istället

NOrge tar inte in invandrare ^_^

tycker sverige borde sluta ta in invandrare.

mycket pengar går till invadrare, dom köper bostäder. o.s.v. det finns inte så mycket kvar till dom som är ämnade att bo här.

min mening "sluta ta in invandrare. det räcker för fan"

edit: och bara för att dom får ger ut lite pengar är dom inte rasister!!

"Jag tycker att Svenskar borde ge dom en chans !!! Istället vill dom få ut dom ur landet !"

Chans och Chans. tror det händer så mycket mer än vad du tror. Dom får pengar som ska räcka (har väll något snille räknat ut), och invandrare som kommer hir för att deras land är i krig ska inte leva i lyx.

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor