Jump to content

Diskussion om rasism

pottzork
 Share

Recommended Posts

Nu kommer ni troligen att häpna, vilket jag gjorde när jag fick reda på detta!

Ett gäng i Landskrona som snor MC, mopeder, bilar.. Ja, fordon i alla olika slag!

Dom är runt 16-20 år, helt sjukt! ;) Dom borde utvisas ur Sverige NU!

Här kan ni läsa om dom: @ Sporthoj Forum

På lunar heter han Adnan_gangster & har bilder & en film på fordon dom har snott :rolleyes:

Dom är knappt myndiga och du säger utvisning...?

Gå och läs en bok för helvete... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni alla börjar ju fan likna Hitler.

Det var ju ingen överdriven liknelse. :rolleyes:

Alla svaga eller de som inte gör som ni vill skall ut ur samhället, dö - utvisas, vad som hellst.
"Svaga" - pratar vi om samma grova brottslingar? ;)

"Dö"? - om dom råkar dö i deras hemländer efter att dom utvisats är det väl deras eget fel. Dom kanske inte skulle ha mördat den där snubben i sverige.

Fängelse, ja. Men att utvisas eller mördas är inte rätt.

Fascism, tvi, fascism.

Anser du, att kalla alla som inte ser på saken som du för fascister är ju bara löjligt.

Du uttrycker dig som en rasist, vilket får mig att se dig som en rasist, eftersom att det enda jag vet om dig är det jag får reda på här.
Uttrycker sig som en rasist? :angry: - Alla raser är inte lika mycket värda?

Jag hatar rasism och nazism

Stämmer in. Men att kalla idén att utvisa utlandsfödda grova brottslingar för rasistisk tycker jag är att gå allt för långt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin, är man Svensk medborgare är man Svensk medborgare, oavsett om man är född i uzbekistan eller i USA.

Arman, bravo-sagt.

Leftbehind, vad skrev du?

Editation:

Funnylin, vet inte säkert om du vet men det jag skrev var menat till lindström, försvarar du honom:

Han anser att de 16-20åriga individerna skall utvisas, varför?

Jo, dom verkar ju försvaga vårt samhälle genom att sno moppar och bilar.

Det med svaga var en liknelse med Hitlers teori.

Anser inte att alla som tycker som mig är fascister, aldrig påstått heller.

Edit 2:

Kolla på leftbehinds post:

Skrev till invandrarn på lunar

--

Skulle jag säga Skrev till Svennen så..

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer ni troligen att häpna, vilket jag gjorde när jag fick reda på detta!

Ett gäng i Landskrona som snor MC, mopeder, bilar.. Ja, fordon i alla olika slag!

Dom är runt 16-20 år, helt sjukt!  ;) Dom borde utvisas ur Sverige NU!

Här kan ni läsa om dom: @ Sporthoj Forum

På lunar heter han Adnan_gangster & har bilder & en film på fordon dom har snott  :huh:

Landskrona?? :'( Jag bor i landskrona :(

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänster folket på forumet kommer det gamla hederliga skitsnacket, rasism, fascism. Lär er debattera utan angrepp.

En svensk är inte en svensk bara för det står på pappret, vi har en djupt rotad kultur och sentamentalitet som är utöver det vanliga. Vi är ett gäng snällisar som allt för länge varit allt för snällare.

Funnylin, är man Svensk medborgare är man Svensk medborgare, oavsett om man är född i uzbekistan eller i USA.

Arman, bravo-sagt.

Leftbehind, vad skrev du?

Editation:

Funnylin, vet inte säkert om du vet men det jag skrev var menat till lindström, försvarar du honom:

Han anser att de 16-20åriga individerna skall utvisas, varför?

Jo, dom verkar ju försvaga vårt samhälle genom att sno moppar och bilar.

Det med svaga var en liknelse med Hitlers teori.

Anser inte att alla som tycker som mig är fascister, aldrig påstått heller.

Märker att du inte läst Führerns: mein kampf. Brottslingar är inte svaga i dagens samhälle, dom är starka, för starka. Om vi visar att det inte accepteras och att sverige inte är ett hotel, vi ska inte anpassa oss efter brottslingar eller nya seder och kulturer, vi ska stå starka mot brott och osund moral.

ej, för det enda som löser allt är elimination.

ELIMINERA ALLA SOM INTE ÄR SVENSKAR!!! PROBLEMS SOLVED, INGEN INVANDRING, MINSKAD ÖKNING AV VÄXTHUSEFFEKTEN, HADELUJJAH!

Käftskalle, dra din facksvenska åt helvetet, du kommer ingenstans med den.

Är man Svensk medborgare, så är man, Sverige är och förblir ens land.

Nu är det krig din lilla skitunge, lär dig prata Svenska, fjortis-unge.

Är man svensk medborgare betyder det att man är det på pappret. Man kanske endå känner sig som en irakier, även fast man är svensk på pappret.

Saken är inte den att problemen ligger inte enbart på invandrarna, det svenska rättssystemet är åt helvete fel. Daniel Wretström vart istort sett torterad till döds, hans 3 mördare vart dömd till 6 månaders samhällstjänst och att gå och prata med en Iman (muslimsk präst.)

Detta är en även etablissemangets fel; en vecka innan mordet ägde rum lovade Göran Persson, Mona Sahlin och Thomas Bodström att de skulle krossa patriotismen. "Vi ska krossa dem" skrev de gemensamt i Expressen. Innan politikers hot hetsade massmedia mot patrioter genom att hänga ut patrioter med namn och bild. Genom att utmåla svenskar med politiskt inkorrekta åsikter som demoner och intensiva hetskampanjer i media har våld mot svenskar legitimerats.

Efter dråpet i Skogås var tidningarna fyllda med sentimintala hyllningsartiklar om den döda Salih Uzel. Hans far var på förstasidorna och visade upp bilder på sin son för det svenska folket. Regeringen har instiftat ett pris till Uzels minne. På Uzels minnesstund deltog näst intill uteslutande politiker. Runt en utvidgad blodfläck samlades politikereliten för att sörja en invandrare. Politiker höll tal till den dödes minne. Media skrev följetonger om hjälten Uzel.

När förundersökningen mot den unge svensk som dräpt Uzel pågick som bäst framkom det att dråpet inte hade några rasistiska motiv. De poliser som arbetade med förundersökningen slog fast att dråpet var att tolka som ett beslut fattat i stridens hetta. Att den unge svensken fruktade för sitt och sin flickväns liv när han dräpte Uzel. När media och politiker hörde att polismännen sett sanningen i fallet utlöstes en krigsreaktion hos dem. Media krävde att utredningsgruppen omedelbart ska bytas ut. För poliserna var även de "nazister". Politiker stod på kö för att kräva polisernas avgång. Raskt byttes utredarna ut och nya nickedockor tillsattes, de kom snabbt fram till att dråpet var ett dråp i "nazismens" namn. Salih Uzel var återigen helgonförklarad och den unge svensken djävulen själv.

Jag antar att afa:iten Xpisc anser detta som jämlikhet?

Jag antar att du tänker "Daniel wretström, satans nazi martyr." Men han är knappast ensam om att ha blivit brutalt mördad av invandrare utan anledning, med orrätvissa rättegångar som följd. Gulli Wirdestedt , Tommy Berg ,Rolf Nilsson, Robert Jäderberg Rombin, Yngve Kristensson , Marcella Ahlberg, James Waite, enbart några i mängden.

Att vi tolerar sådant betéende och betalar för det är avskyvärt.

Redigerad av Europén
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänster folket på forumet kommer det gamla hederliga skitsnacket, rasism, fascism. Lär er debattera utan angrepp.

En svensk är inte en svensk bara för det står på pappret, vi har en djupt rotad kultur och sentamentalitet som är utöver det vanliga. Vi är ett gäng snällisar som allt för länge varit allt för snällare.

Märker att du inte läst Führerns: mein kampf. Brottslingar är inte svaga i dagens samhälle, dom är starka, för starka. Om vi visar att det inte accepteras och att sverige inte är ett hotel, vi ska inte anpassa oss efter brottslingar eller nya seder och kulturer, vi ska stå starka mot brott och osund moral.

Jag håller me dig med!!!

jag tycker det e så jävla jobbigt...

folk kommer från andra länder och tror att de kan gö va de vill och att vi anpassar oss för dem....

sen finns de sånna som som just kommit till sverige och inte kan svenska men de bor i värsta lyxhusen och har värsta bilarna..

medans vi får jobba å slita för att få ihop till mat å hyra..

men de behöver inte lyfta ett jävla finger....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter i hur dom ser ut.

blir bara irreterad när dom slår sönder sverige och alla invånare :huh:. och rånar folk.

meningslöst: hmm. återkommer.

Funnylin: Det här är en splittad topic!

Visst ska man utvisa de grövsta.

Och t ex dom där som rånade en bank och sen sköt ihjäl några poliser (och liknande svin) borde utvisas ur sverige EFTER avtjänat straff, OAVSETT ursprungsland (ja, även sverige).

Exil kallas straffet!

Sen är man av med dom för gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst ska man utvisa de grövsta.

Och t ex dom där som rånade en bank och sen sköt ihjäl några poliser (och liknande svin) borde utvisas ur sverige EFTER avtjänat straff, OAVSETT ursprungsland (ja, även sverige).

Exil kallas straffet!

Sen är man av med dom för gott.

Det funkar inte så.. Man kan inte bara utvisa folk med medborgarskap. Det är extremt svårt om dom t.e.x är födda här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor