Ebeeto Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vaddå? Jag tänker på dina åsikter vad gäller det här "changed". Ditt högerorienterade sätt att se på saker och ting. It's making me shaky... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag tänker på dina åsikter vad gäller det här "changed". Ditt högerorienterade sätt att se på saker och ting. It's making me shaky... Huh? Rasister är enligt min definition forfarande idioter. Är vad jag vet inte speciellt höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Huh? Rasister är enligt min definition forfarande idioter. Är vad jag vet inte speciellt höger. Är väl mest dina "släng ut alla turkar! Raus!"-uttalanden som ligger bakom min skepsis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Är väl mest dina "släng ut alla turkar! Raus!"-uttalanden som ligger bakom min skepsis... Aldrig sagt. Du tänker nog på "släng ut alla tungt kriminella invandrare" - fast formelerat lite klumpigare, det var svar på någon quote. Vet inte om jag håller med så mycket om det längre. Mahalo fick mig nog att ända mig igen. Edit: Vafan vi är ju i dagens lol. *Klipper* Edit2: *Inklistrat* Slutord: Ni som råkat få för er att jag är rasist har fått för er jävligt fel. Har alltid varit starkt emot rasism, så kommer det också föbli! (Hur mycket ni än försöker övertyga mig om att jag är rasist ) Edit3: Bah, det var formulerat mer konstigt än jag trodde... Redigerad 8 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är många invandrar ungdomar som är rasister mot svenskar med, men när man säger det till dom så fattar dom inte dom tror att man måste vara vit för att kunna vara rasist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är många invandrar ungdomar som är rasister mot svenskar med, men när man säger det till dom så fattar dom inte dom tror att man måste vara vit för att kunna vara rasist Jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är många invandrar ungdomar som är rasister mot svenskar med, men när man säger det till dom så fattar dom inte dom tror att man måste vara vit för att kunna vara rasist Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är många invandrar ungdomar som är rasister mot svenskar med, men när man säger det till dom så fattar dom inte dom tror att man måste vara vit för att kunna vara rasist I Totaly agree. Eller hurfan det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Gör som jag sammla ihop ett gäng och slå ner alla jevla turkar ni ser ! URrsäkta men de var den löjligaste jag någonsin hört... Varfö inte gå ut och Slåss själv istället?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 URrsäkta men de var den löjligaste jag någonsin hört... Varfö inte gå ut och Slåss själv istället?? Bry dig inte om Sylan, han är bara här för att spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är många invandrar ungdomar som är rasister mot svenskar med, men när man säger det till dom så fattar dom inte, dom tror att man måste vara vit för att kunna vara rasist Wow, äntligen nån som har snappat upp det jag försöker säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar . Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se . Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?! Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här . Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar . Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se . Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?! Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här . Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde Bra talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar . Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se . Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?! Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ? Alla räckte upp handen . Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här . Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde Nice, nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Men, snälla lilla inskränkta idiot, håll dig borta från allmänna sidor och sluta uttrycka din åsikt om det bara får dig att ge intryck av att vara en jävla sniken bonde i en helsvensk byhåla. Tio spänn på att du aldrig ens snackat med en invandrare. Fatta att i det lilla landet Sverige har alla svenska medborgare lika rättigheter, oavsett bakgrund. Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Tänk på det du, så kan du ju klura ut hur invandrarna ska behandlas. Kanske lite sent, har dessutom ara läst halva förstasidan, men, W0RD! Edit: Har läst de 4 sista nu också, tack Mahalo, du är bäst! Redigerad 8 juli, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 URrsäkta men de var den löjligaste jag någonsin hört... Varfö inte gå ut och Slåss själv istället?? Haha jag undrar om sylan verkligen vågar det när han inte ens vågar sejje till när hans pojk vän biter han i ollonet se hans inlägg om det HÄR LÄNGST NER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har en svag känsla av att han skämtade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 URrsäkta men de var den löjligaste jag någonsin hört... Varfö inte gå ut och Slåss själv istället?? Invandrana gör så. Går tillsammans. Inte ensama för då vågar dom inte göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Invandrana gör så. Går tillsammans. Inte ensama för då vågar dom inte göra något. Öh, va? Vafan vet du om det? Visst invandrarna där du bör kanske gör så, men det gör ee iaf inte här. Man kan inte dra alla över en kant, det finns ju svenskar som går många också men bara för det gör ju inte alla det? Tänk lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Invandrana gör så. Går tillsammans. Inte ensama för då vågar dom inte göra något. Jag har nog aldrig sett en invandrare gå ensam (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts