GrandTheftCarl Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Carlus var en lirare som tog upp en massa rasskillnader och hade en smått legendarisk debatt med en snubbe som var en annan åsikt. Han gillade tyska nazisternas tankar om skillanader mellan raserna vad gäller hjärnstorkel och muskelmassa osv. Nog om honom, eller ska vi säga dig? Det är lite väl illa att säga att sverige är nedkört ekonomiskt. Visst det finns rejäla problem men dom beror inte på invandrarna. De beror på oss själva och en idiotisk sosse regering. Men snälla skyll inte på invandrarna det är inte deras fel ffs! Redigerad 22 juni, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Carlus var en lirare som tog upp en massa rasskillnader och hade en smått legendarisk debatt med en snubbe som var en annan åsikt. Nog om honom, eller ska vi säga dig? Jag hade en del duster med Carolus, är det någon av dessa som kommit att bli legendarisk om jag får fråga? Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Carlus var en lirare som tog upp en massa rasskillnader och hade en smått legendarisk debatt med en snubbe som var en annan åsikt. Nog om honom, eller ska vi säga dig? Det är lite väl illa att säga att sverige är nedkört ekonomiskt. Visst det finns rejäla problem men dom beror inte på invandrarna. De beror på oss själva och en idiotisk sosse regering. Men snälla skyll inte på invandrarna det är inte deras fel ffs! Jag kan glömma någon men dom mest aktiva motdebattörerna mot lusas var jag, Mikolan & funnylin Argh, stavfel! Redigerad 22 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror att det där berömda "rosa molnet", som Carolus anklagade mig att leva på, är beredd att göra en bejublad comeback. Var hittar man detta molnet? Hade varit kul att bo på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag kan glömma någon men dom mest aktiva motdebattörerna mot lusas var jag, Mikolan & funnylin Argh, stavfel! Tss, glömma bort mig och lägga till mig efter att du läst min post. *Går och bölar i en skogsdunge* Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Någon som ser på Svt 2 ? Iof har ni som itne tittar nu missat halva så då är det ingen idé att titta Redigerad 22 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tss, glömma bort mig och lägga till mig efter att du läst min post. *Går och bölar i en skogsdunge* Du är kallad stavfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Sluta prata om "Carolus" nu.. Förklara gärna det där med det "rosa molnet".. Vart är han nu då? Han är ju inte här i alla fall. Redigerad 22 juni, 2005 av Europén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hmm.. så invånarna i Turkiet är bra på att laga pizza? Måste åka dit Det är nästan bara turkar som bakar nu för tiden, visst finns det många italienare också men inte lika många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Är inte det rasistiskt att säga att en speciell folkgrupp är bättre än någon annan på att laga en maträtt? ^^ Patetiskt är det ju i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det är nästan bara turkar som bakar nu för tiden, visst finns det många italienare också men inte lika många Hmm.. Vilken stad bor du i? Har visserligen aldrig fått en pizza bakad av en med ursprung från turkiet, en eller två araber och några jugoslaver, annars italienare Är också lite nyfiken på det rosa molnet, kan det vara peace-molnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det rosa molnet är ett namn på den jord som vi aldrig kommer få. Det är fred, ingen människa vill någon annan något ont etc. Ett paradis där helt orealistiska scenarion inträffar. Du är kallad stavfel Det är ju ett pluss iaf. Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Denna legendariska diskussion var mellan honom och "GUD". Men du finns säkert också med på nåt hörn! Carlus blev för övrigt raderad eftersom hans påhopp blev lite väl mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Denna legendariska diskussion var mellan honom och "GUD". Men du finns säkert också med på nåt hörn! Carlus blev för övrigt raderad eftersom hans påhopp blev lite väl mycket. Nej, Carolus konto är inte raderat. Han stack självmant. Nog om honom, eller ska vi säga dig? Europén är inte Carolus. Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hehe ok fel på båda punkterna...ska inte uttala mig mer Redigerad 22 juni, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Trevlig läsning http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...25188&hl=rasism http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...25815&hl=rasism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det rosa molnet är ett namn på den jord som vi aldrig kommer få. Det är fred, ingen människa vill någon annan något ont etc. Ett paradis där helt orealistiska scenarion inträffar. Låter orealistiskt i dagsläget varje fall. Är det din lilla rosa drömvärld? : ) Jag läste runt lite om vad Carolus hade att säga, undrar om hade humörs svängningar, ibland glad ibland helt tokig. Om han nu har kontakter med NSF och SMR vilket jag betivlar så är det antagligen en störd liten grabb, åtminstånde SMR. Jag kan ju knappast döma ut han eftersom jag på många plan delar hans åsikter men hans sett att uttrycka dom är fel, speciellt om han nu ska debattera. Han verkar vara legend här i alla fall. Jag kanske delar hans åsikter men jag är inte en liten "motståndsman" i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gör som jag sammla ihop ett gäng och slå ner alla jevla turkar ni ser ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Gör som jag sammla ihop ett gäng och slå ner alla jevla turkar ni ser ! De hjälper ju inte direkt situationen. då blir alla bara surare. du låter faktiskt själv som en invandrare. .. eller en sån där fjortispatriot som sitter i sina föräldras källare med en stor svensk flagga över sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 De hjälper ju inte direkt situationen. då blir alla bara surare. du låter faktiskt själv som en invandrare. .. eller en sån där fjortispatriot som sitter i sina föräldras källare med en stor svensk flagga över sängen. Nej Syland är bara här för att spamma. Han sa det där för att väcka uppmärksamhet. Bäst gör vi i att ignorera honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts