pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Rasism... Hata någon för deras urspung eller hudfärg? Meningslöst Skiter i hur dom ser ut. blir bara irreterad när dom slår sönder sverige och alla invånare . och rånar folk. meningslöst: hmm. återkommer. Det här är en splittad topic! // Funny edit: va fan. har jag gjotr en sån här topic? har inge minne av det Det är nu en topic där flera olika topicar har klistrats ihop. // Funny Redigerad 22 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skiter i hur dom ser ut. blir bara irreterad när dom slår sönder sverige och alla invånare . och rånar folk. meningslöst: hmm. återkommer. "Dom" "dom" vilka dom ? dom svarta? dom vita uppför sig inte heller särskilt bra jämt.. Alltså.. det 'är olika från person till person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Alltså.. det 'är olika från person till person.. Japp. ska ej börja diskutera här. men men. det är dom vitas land, vi får uppföra oss hur fan vi vill. invandrare borde inte förstöra å stuff här, de borde dom göra hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Invandrare som kommer till Sverige och bönar och ber för att få bo här eftersom deras hem i azrasasasasaban är sönderbombat. Sen kommer dom hit och leker rövare och misshandlar oss svenskar. Och äter upp våra skattepengar. Det är meningslöst. Det var det jag försökte säga förrut. men alla ba. nääää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Invandrare som kommer till Sverige och bönar och ber för att få bo här eftersom deras hem i azrasasasasaban är sönderbombat. Sen kommer dom hit och leker rövare och misshandlar oss svenskar. Och äter upp våra skattepengar. Det är meningslöst. Ord! Hem med dom! --- Dom som sköter sig har jag naturligtvis inget emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ord! Hem med dom! --- Dom som sköter sig har jag naturligtvis inget emot. INte jag heller. dock har mitt hat mot invandrare självklart ökat stort när jag blivit rånad 2 ggr av dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Alla blåsta rasister/patrioter här på forumet. Du verkar vara en bland dom Joey. Är rasist mot alla invandrare som kommer hit och förstör. Har aldrig påstått att alla invandrare förstör, men det finns dom som gör det. Ladda ner den här filmen : KLICK KLICK KLICK! Du tycker alltså att det där är okej att göra ? Det är alltså okej att dom kommer till sverige och misshandlar oss svenskar? Sen om vi slår tillbaks så är det vi som är rasister? Är jag rasist för att jag vill skicka hem såna som dom på filmen? Är jag rasist för att jag vill göra samma sak mot dom där? Dom tycker så synd om sig själva, jag kallar dom svartskallar = jag är rasist Dom slår ner mig och kanske även slår ihjäl mig = dom utförde det klassiska självförsvaret. Rasistcenter och alla dom säger att dessa invandrare gjorde helt rätt, jag är rasist som sa svartskallar åt dom, dom är hjältar för att dom slog ihjäl mig. Don´t think so. Såna som dom kan lika väl stanna i "azrasasasasaban" och sitta i sina jävla lerkrukor och be till sitt allah. Istället för att komma hit och köra BMW och snacka skit om dom / misshandla dom som ger dom ett hem att komma till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är rasist mot alla invandrare som kommer hit och förstör. Har aldrig påstått att alla invandrare förstör, men det finns dom som gör det. Ladda ner den här filmen : KLICK KLICK KLICK! Du tycker alltså att det där är okej att göra ? Det är alltså okej att dom kommer till sverige och misshandlar oss svenskar? Sen om vi slår tillbaks så är det vi som är rasister? Är jag rasist för att jag vill skicka hem såna som dom på filmen? Är jag rasist för att jag vill göra samma sak mot dom där? Dom tycker så synd om sig själva, jag kallar dom svartskallar = jag är rasist Dom slår ner mig och kanske även slår ihjäl mig = dom utförde det klassiska självförsvaret. Rasistcenter och alla dom säger att dessa invandrare gjorde helt rätt, jag är rasist som sa svartskallar åt dom, dom är hjältar för att dom slog ihjäl mig. Don´t think so. Såna som dom kan lika väl stanna i "azrasasasasaban" och sitta i sina jävla lerkrukor och be till sitt allah. Istället för att komma hit och köra BMW och snacka skit om dom / misshandla dom som ger dom ett hem att komma till. Den där va me på efterlyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Såna som dom kan lika väl stanna i "azrasasasasaban" och sitta i sina jävla lerkrukor och be till sitt allah. Men, snälla lilla inskränkta idiot, håll dig borta från allmänna sidor och sluta uttrycka din åsikt om det bara får dig att ge intryck av att vara en jävla sniken bonde i en helsvensk byhåla. Tio spänn på att du aldrig ens snackat med en invandrare. Fatta att i det lilla landet Sverige har alla svenska medborgare lika rättigheter, oavsett bakgrund. Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Tänk på det du, så kan du ju klura ut hur invandrarna ska behandlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men, snälla lilla inskränkta idiot, håll dig borta från allmänna sidor och sluta uttrycka din åsikt om det bara får dig att ge intryck av att vara en jävla sniken bonde i en helsvensk byhåla. Tio spänn på att du aldrig ens snackat med en invandrare. Fatta att i det lilla landet Sverige har alla svenska medborgare lika rättigheter, oavsett bakgrund. Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Tänk på det du, så kan du ju klura ut hur invandrarna ska behandlas. Jag tycker väl va som jag vill? har väl inte du med att göra? Gå du och krama om dina invandrare, jag tycker som jag tycker och det står jag för. Det jag tycker är stört är, dom kommer hit, söker asyl osv. vissa kanske sköter sig, ok? men vissa gör inte det. dom kommer hit och börjar slåss, och lever på socialbidrag osv. MEN ALLA ÄR JU INTE SÅ, FATTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Vi skickar hem dem till Lappland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vi skickar hem dem till Lappland. Hahaha, stänger in dom i en same koja och låter dom tänka över sina synder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Men, snälla lilla inskränkta idiot, håll dig borta från allmänna sidor och sluta uttrycka din åsikt om det bara får dig att ge intryck av att vara en jävla sniken bonde i en helsvensk byhåla. Tio spänn på att du aldrig ens snackat med en invandrare. Fatta att i det lilla landet Sverige har alla svenska medborgare lika rättigheter, oavsett bakgrund. Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Tänk på det du, så kan du ju klura ut hur invandrarna ska behandlas. Förresten, kolla på den här filmen och tänk över det du nyss sa. KLICK KLICK KLICK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Eventuellt ta nån del av sverige (typ norrland eller nått) ta alla invandrare som har gjort någonting olagligt, langa in dom där så får dom skapa ett nytt land som dom kan sparka sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Är rasist mot alla invandrare som kommer hit och förstör. Har aldrig påstått att alla invandrare förstör, men det finns dom som gör det. Ladda ner den här filmen : KLICK KLICK KLICK! Du tycker alltså att det där är okej att göra ? Det är alltså okej att dom kommer till sverige och misshandlar oss svenskar? Sen om vi slår tillbaks så är det vi som är rasister? Är jag rasist för att jag vill skicka hem såna som dom på filmen? Är jag rasist för att jag vill göra samma sak mot dom där? Dom tycker så synd om sig själva, jag kallar dom svartskallar = jag är rasist Dom slår ner mig och kanske även slår ihjäl mig = dom utförde det klassiska självförsvaret. Rasistcenter och alla dom säger att dessa invandrare gjorde helt rätt, jag är rasist som sa svartskallar åt dom, dom är hjältar för att dom slog ihjäl mig. Don´t think so. Såna som dom kan lika väl stanna i "azrasasasasaban" och sitta i sina jävla lerkrukor och be till sitt allah. Istället för att komma hit och köra BMW och snacka skit om dom / misshandla dom som ger dom ett hem att komma till. Öö och vad bevisar det där? Jag kan lova dig att vita i låångt större utsträckning har misshandlat svarta genom årens gång, och inte tvärt om. Det är inte svårt att hitta fimer där, en som du kanske skulle kalla det, "nigger" blir sönderslagen av vita "arier". Kollade på den andra filmen också, klippet från SVT. Det inslaget handlade ju om en amerikansk rasistisk propagandafilm som hade väckt stor debatt i Sverige. Dom nämnde det i början. Härlig källa Sorry att vi förstör den här tråden, men inlägg som det måste argumenteras så inte barnen på forumet lär sig av det. Edit: Pottzork och Funny. Jag trodde ni var bättre än så, det är klart att det kriminalitet är fel (både svenskar och invandrare) men när ni säger "hem med dom" är jag övertygad om att det väcker onödig anstöt. Redigerad 15 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Öö och vad bevisar det där? Jag kan lova dig att vita i låångt större utsträckning har misshandlat svarta genom årens gång, och inte tvärt om. Det är inte svårt att hitta fimer där, en som du kanske skulle kalla det, "nigger" blir sönderslagen av vita "arier". Kollade på den andra filmen också, klippet från SVT. Det inslaget handlade ju om en amerikansk rasistisk propagandafilm som hade väckt stor debatt i Sverige. Dom nämnde det i början. Härlig källa Sorry att vi förstör den här tråden, men inlägg som det måste argumenteras så inte barnen på forumet lär sig av det. Aja, jag drar mig ur, vill inte få en varning till...Huu, har redan 2 (eller 3?) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Edit: Pottzork och Funny. Jag trodde ni var bättre än så Inget av det jag har sagt gör mig "mindre bra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Inget av det jag har sagt gör mig "mindre bra" Jag anser att du är en minde bra förebild som håller med om smygrasistiska uttalanden. Du är en respekterad medlem och folk tar in vad du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag anser att du är en minde bra förebild som håller med om smygrasistiska uttalanden. Du är en respekterad medlem och folk tar in vad du säger. DÅ får väll folk göra det då? dom får väll lära sig att inte ta in allt som folket dom ser upp till säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag anser att du är en minde bra förebild som håller med om smygrasistiska uttalanden. Jag håller med om att jag är en dålig förebild, men inte på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts