KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Hittade en bra guide med massa olika stilar innom elektronisk musik från 50tal och frammåt (och många sampels och info om de flesta). Jag fick reda på vad några stycken stilar jag gillar hette, vilket jag inte hade nån aning om innan, kan vara mycket användbart om man söker ny musik! ----> http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html <---- Ni som inte gillar musiksmaken, var vänliga och håll käften, vi är inte intresserade av att veta hur mycket ni tycker att det suger Redigerad 21 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Lite Offtopic Ljudefekterna i Introt är tagna från det gamla plattforsspelet Abuse Riktig Nostalgi.... Ontopic TACK! Exempel låten var precis den jag undrade vilken den var på Dream Trance Redigerad 22 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts