skytten Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Måste man göra uppdraget i början då man typ ska dansa med lowridern för att komma vidare i spelet? Redigerad 21 juni, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Måste man göra uppdraget i början då man typ ska dansa med lowridern för att komma vidare i spelet? Tror det. men det är ju skitenkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja annars får du ju aldrig träffa Ceasar Vialpando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Tror det. men det är ju skitenkelt. För mig går det bara inte. Vet inte om det är tagentbordet eller nåt. För mig funkar det inte att bara trycka på pilen när den kommer i mitten. Jag måste alltid trycka lite före och då blir det så svårt när det kommer många Jag har varit nära nån gång, bara några poäng ifrån men jag tar han kanske snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 För mig går det bara inte. Vet inte om det är tagentbordet eller nåt. För mig funkar det inte att bara trycka på pilen när den kommer i mitten. Jag måste alltid trycka lite före och då blir det så svårt när det kommer många Jag har varit nära nån gång, bara några poäng ifrån men jag tar han kanske snart Ska man inte använda numpaden till bilarna? å man ska väll inte trykcka när den är ui mitten, utan lite efter.? så gör jag:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ska man inte använda numpaden till bilarna? å man ska väll inte trykcka när den är ui mitten, utan lite efter.? så gör jag:P Jag har ingen numpad på tagentbordet Många som säger att man ska trycka precis mitt i så jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lånar tråden eftersom jag också är på det lowraider uppdraget och vill inte starta en ny bara för det! på numpaden så är ju: 2=ner, 4=vänster, 8=upp och 6=höger, men vad ska man trycka på när det kommer pilar som visar snett upp och snett ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lånar tråden eftersom jag också är på det lowraider uppdraget och vill inte starta en ny bara för det! på numpaden så är ju: 2=ner, 4=vänster, 8=upp och 6=höger, men vad ska man trycka på när det kommer pilar som visar snett upp och snett ner? Det undrade jag med, men jag klarade det utan att trycka snätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lånar tråden eftersom jag också är på det lowraider uppdraget och vill inte starta en ny bara för det! på numpaden så är ju: 2=ner, 4=vänster, 8=upp och 6=höger, men vad ska man trycka på när det kommer pilar som visar snett upp och snett ner? Då trycker du bara ner och upp, du får "rätt" för det. Blev lite fundersam jag också, men det funkade med att trycka ner och upp. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Det undrade jag med, men jag klarade det utan att trycka snätt Om de e snett upp åt höger trycker ner upp och höger samtidigt....gjorde ja iaf oja fick rätt EDIT: ups dålig stavning Redigerad 22 juni, 2005 av Jackassrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts