vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kom ihåg att ha naturliga reaktioner när dom hittar kvinnorna! Om jag skulle hitta nåt sånt så skrker jag fan inte bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Lucifer! Det som brukar kallas djävulens förnamn. 1337 haxx0r Homer Spöksmurfen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Funderar på om han ska vara ett riktigt psyko, eller bara göra hämd på sin farsas andra tejjer. coklad saken hade vairt jävligt bra. men då måste det vara flera mord. kan sprida ut alla 4 tjejer på olika ställen. sen lämna ett recpet på chokladkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vincent "Cocopops" .Jr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Du kan omöjligt fatta hur mycket jag skrattade åt Rasta-Lasse och Pokemon_Henry! (Inte för att det var särskilt roligt men men) En polare kallades för Rasta-Lasse när han hade dreadlocks. Pokemon_Henry känner väl alla som kollat in istheshit-tråden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En polare kallades för Rasta-Lasse när han hade dreadlocks. Pokemon_Henry känner väl alla som kollat in istheshit-tråden . Pokemon_henry is the shit http://pokemon_henry.istheshit.net/images/lyhtfujm.jpg ska nog skriva om lite i historien och använda nått namn innehållande choklad. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Pokemon_henry is the shit http://pokemon_henry.istheshit.net/images/lyhtfujm.jpg ska nog skriva om lite i historien och använda nått namn innehållande choklad. :"> Pokemon_Henry är min idol!! Sven Grön, Marlow, Joe Suzak, Torsby-Kalle, Kjelle, Limpan, Gunta, Affe, Valle Valnöt, Georg Kimpelowski, Philip Cole. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Sven Vendelbo Magnus Sundqvist Jonas Ben Salah eller om du kan ta en tjej.. Katarina Berg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts