Pico Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Patrick Bateman, Jr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Jack, Corey xP, Kev, Motrax, Crusader, Agression, Charlie Redigerad 21 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Cacao-Kid (eller stavas det "cocoa"?) (eftersom dem tvingades att äta choklad ). Redigerad 21 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Asrad, Mr. Brown, Cuddle, Crunx, Speedy, Noody, Zaffas, Sticky, Zuber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hector! Gargamel (dock redan taget)! Golfram! Spadur! Volfram! Krang (dock redan taget)! Perskatt! ...okka..? ...själv skulle jag välja ett mer formelt, nästan lite artigt, namn. Gärna småtyskt...gärna adel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Vincent! Det är det ondaste namnet som finns. Redigerad 21 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Telitubbi jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gilbert Jin Kazama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vincent! Det är den ondaste namnet som finns. Oh shit, där sa du det! Har du sett Tim Burtons kortfilm Vincent? Svingrym...helt underbar. Plot Outline: Young Vincent Malloy dreams of being just like Vincent Price and loses himself in macabre daydreams which annoys his mother. http://www.imdb.com/title/tt0084868/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Den Skallige Hämnaren (aka kuken, om ni inte fattade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sid, Jürg, Glenn, Cooper, Bolg, Rasta-Lasse, Pokemon_Henry! Du kan omöjligt fatta hur mycket jag skrattade åt Rasta-Lasse och Pokemon_Henry! (Inte för att det var särskilt roligt men men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Du kan omöjligt fatta hur mycket jag skrattade åt Rasta-Lasse och Pokemon_Henry! (Inte för att det var särskilt roligt men men) Haha, jag med vad gör man inte så här på kvällen! MAXZ FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jürgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mer som ett ord. gärna engelskt. typ som "frenzy" eller "pottzork" nått litet ord. inga namn. kanske inte heter alias men jag kom inte på nått bätter å kalla det @hemlen: "Xcalibur", "Xecutor", , Sackisaft Järnspisen Jönsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Vincent! Det är det ondaste namnet som finns. Jag heter Vincent. Andranamn men ändå. Fan då, dubbelpost =( Redigerad 22 juni, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nisse från menpower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Butcher Bob Harry Hillbilly Mr. Chokolate Mr. C Cakeman Roffel Mao Initial. C Chükollatte Bob "Psycho" Raphael Shaggy Chokolateson The boy who never ate chokolate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Butcher Bob Harry Hillbilly Mr. Chokolate Mr. C Cakeman Roffel Mao Initial. C Chükollatte Bob "Psycho" Raphael Shaggy Chokolateson The boy who never ate chokolate ...själva chokladidéen låter väldigt intressant...det får min röst (näst efter Vincent, såklart. Solklar tiopoängare. Själv har jag gjort en historia i engelskan om en Vincent - jag kan garantera MVG (enbart pga namnet)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Någonting med "morte"... Vincenzo Di Morte? Vincent Gamorte? Hoburgsgubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) ... herr X Redigerad 22 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts