pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Skriver en bok i svenskan. Och min "mördare" behöver ett bra alais. lite bakrund: Kriminalinspektör JOhan , har en familj. fru lisa å ungen på 15 bast. han å frun är ute å joggar i skogen, dom hör skrik, följer dom och hittar ett litet barrakerat skjul. där inne är det 3 upphängda kvinnor som är totalt misshandlade med ett basebollträ, dom är upphängda i taket med krokar i ryggen, ögonen är urskurna och det droppar bitar av chokladkaka ur munnarna på dom (för dom hade tvångsätit chokladkaka tills dom kvävt och dött). 1 kvinna överlevde å hon ligger i allt blod å klet ooc skriker. lalalalala dom hittar en dator med en massa dokument och sånt. HÄR KOMMER NI IN jag behöver ett bra alias till pojken som mördade alla (det var JOhans unge orkar ej förklara varför). japp. som sagt behöver jag ett bra alias som dokumenten i datorn är skrivna av... så. kom igen. inget uff som "bananslickaren" eller "pungpojken" . det ska vara läskigt och coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vad sägs som : Sven borgling? Loffe muraren? Freddy plåtslagaren? Anders jansson? Anders Wallin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Skriver en bok i svenskan. Och min "mördare" behöver ett bra alais. lite bakrund: Kriminalinspektör JOhan , har en familj. fru lisa å ungen på 15 bast. han å frun är ute å joggar i skogen, dom hör skrik, följer dom och hittar ett litet barrakerat skjul. där inne är det 3 upphängda kvinnor som är totalt misshandlade med ett basebollträ, dom är upphängda i taket med krokar i ryggen, ögonen är urskurna och det droppar bitar av chokladkaka ur munnarna på dom (för dom hade tvångsätit chokladkaka tills dom kvävt och dött). 1 kvinna överlevde å hon ligger i allt blod å klet ooc skriker. lalalalala dom hittar en dator med en massa dokument och sånt. HÄR KOMMER NI IN jag behöver ett bra alias till pojken som mördade alla (det var JOhans unge orkar ej förklara varför). japp. som sagt behöver jag ett bra alias som dokumenten i datorn är skrivna av... så. kom igen. inget uff som "bananslickaren" eller "pungpojken" . det ska vara läskigt och coolt. Men jaha, när du fårgade på msn trodde jag du menade "Alibi" de va därför jag inte kom på nått... Hmm nått coolt Alias, va kan det vara..."The X", "Xcalibur", "Xecutor", eller nåt? Fan va kåt ja va på "X" idag då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Vad sägs som : Sven borgling? Loffe muraren? Freddy plåtslagaren? Anders jansson? Anders Wallin? Mer som ett ord. gärna engelskt. typ som "frenzy" eller "pottzork" nått litet ord. inga namn. kanske inte heter alias men jag kom inte på nått bätter å kalla det @hemlen: "Xcalibur", "Xecutor", , Sackisaft Redigerad 21 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mer som ett ord. gärna engelskt. typ som "frenzy" eller "pottzork" nått litet ord. inga namn. kanske inte heter alias men jag kom inte på nått bätter å kalla det Smeknamn, Nickname, Signatur, Tag är väll bättre ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Mer som ett ord. gärna engelskt. typ som "frenzy" eller "pottzork" nått litet ord. inga namn. kanske inte heter alias men jag kom inte på nått bätter å kalla det Perlan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bruiser Slagmannen(som i baseball) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bill the butcher ! Haha! Frenzäääääääää Frenzyyyyyyyy Frensiiiiii Något tufft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Young sadist from smalandska udden. The penis mightier than the sword. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 The bat-man . fan va dålig fantasi jag har idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Robot-Majkul! Anders Österholms farsa. Muvo, Gaven, Maxell, Ynos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Pottan, den va juh äcklig. höll på i skita ner mig vid choklad-delen Han kanske skulle kunna heta: Alan the dangerous Ted Borg Edward scissor-hands eller Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Spikehead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 The jerk The moron The idiot The fool The slow The retard The nobody Yeha its me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Molested as a child (MAAC) - Fear the MAAC (Grim) Reaper Ph34r Belsebub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 The zodiackiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man ungen tror att farsan är ute å vänstrar med alla dom där tjejerna. men dom är bara arbetskamrater som jobbar på ett fall. pojken skriver ett långt, jävlligt bra brev om hur han förklarar att han måste göra detta för att fixa ihop familjen å sånt. den kanske lbir bra. ska skriva klart den under sommarlovet. Det där xsakerna som hemmlen var bra. "the Nobody" var åxå coolt. men han är ju inte ensam, eftersom han har en tjej... skulel behöva nått passande namn på en förvirrad unge som försöker göra det bästa för familjen. ETT ord , helst på engelska ja vet att ni klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sid, Jürg, Glenn, Cooper, Bolg, Rasta-Lasse, Pokemon_Henry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man ungen tror att farsan är ute å vänstrar med alla dom där tjejerna. men dom är bara arbetskamrater som jobbar på ett fall. pojken skriver ett långt, jävlligt bra brev om hur han förklarar att han måste göra detta för att fixa ihop familjen å sånt. den kanske lbir bra. ska skriva klart den under sommarlovet. Det där xsakerna som hemmlen var bra. "the Nobody" var åxå coolt. men han är ju inte ensam, eftersom han har en tjej... skulel behöva nått passande namn på en förvirrad unge som försöker göra det bästa för familjen. ETT ord , helst på engelska ja vet att ni klarar det Nobody betyder inte ensam, det gör däremot alone. Fan, ska ju hålla mig undan alla trådar förrutom de viktiga diskussionstrådarna, toodles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nobody means Ingen.... men ungefär samma sak anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts