Mangoose Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 I det här uppdraget ska man ju sno en skylifter från militären. Och det står att grindarna bara öppnas för militärfordon, vart hittar jag ett? Jag vet att det kör ut en precis när man kommer, men den bilen kör som en idiot. Eller ska man bara bryta sig in? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Åk in när militärbilen (Patriot) åker ut, kör över nåra solater och ta till vänster in i hangaren, hoppa ur bilen och skjut soldaterna. Missionet fortsätter sen, orkar bara inte beskriva det. Redigerad 21 juni, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Onödigt att köra in med en Patriot, spring bara in när den kör ut. Eller så tar du helt enkelt jetpacken från din övergivna flygplats och flyger direkt till helikoptern och skjuter bara de vakterna på toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) I det här uppdraget ska man ju sno en skylifter från militären. Och det står att grindarna bara öppnas för militärfordon, vart hittar jag ett? Jag vet att det kör ut en precis när man kommer, men den bilen kör som en idiot. Eller ska man bara bryta sig in? :S Gasa bara förbi han? Funkade för mig, bara gasade på rakt mot grinden när den öppnas, och mosar gubben som står vid ingången. Ajja, Cortez, du var före, och förklarade bättre. Redigerad 21 juni, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts