Zunken Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag klarar inte tredje (tror jag) momentet på flying school. Flygplanet klarar helt enkelt inte att komma upp så långt i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag klarar inte tredje (tror jag) momentet på flying school. Flygplanet klarar helt enkelt inte att komma upp så långt i luften Gasa tills bakdelen på planet reser sig, lyft sedan. Vinkla heller inte flygplanet för högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur får ni guld på "city slicking"???? jag är under 120 sek och 0 i damage men får ändå bara silver..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 På bilskolan fick jag guld på dom flesta på första försöket, samma på båt och mc skolan men jag hade lite problem med flygskolan där var det kanske 4-5 försök på vissa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bil ... Själv är man en fena på att flyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Själv är man en fena på att flyga! Jag med, jag har 100% i flying Skill och har flugit mer än 2 "riktiga" timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 På bilskolan fick jag guld på dom flesta på första försöket, samma på båt och mc skolan men jag hade lite problem med flygskolan där var det kanske 4-5 försök på vissa saker Tyckte du bilskolan var lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag är bara på bil skolan så jag kan inte rösta. Den är inte alls svår förutom burn and lap den är nästan omöjlig för mig jag får bara silver :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag är bara på bil skolan så jag kan inte rösta. Den är inte alls svår förutom burn and lap den är nästan omöjlig för mig jag får bara silver :'( Rösta på bilskolan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Bilskolan helt klart. Burn and lap satt jag med i 6 timmar innan jag klarade den (och sen ett par timmar på resten av övningarna). Flygskolan tog väl nån timme totalt. Motorcykelnskolan gick direkt. Båtskolan har jag inte klarat än, fattar inte hur jag ska klara basic seamanship *irriterande* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag klarar inte tredje (tror jag) momentet på flying school. Flygplanet klarar helt enkelt inte att komma upp så långt i luften Fällt in landningsstället på 2? Tog mig säkert en halvtimme att fatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts