Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Här är en liten poll om skolorna i san andreas. Själv tycker jag att bil skolan är svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1. Driving School 2. Flying School Offtopic: Borde inte Svåraste Skolan eller något liknande passa mer som rubrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Offtopic: Borde inte Svåraste Skolan eller något liknande passa mer som rubrik? Jo kanske, men jag visste inte vad jag skulle skriva, så jag skrev bara GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Flygskolan, speciellt då man skulle flyga runt med ett plan och då man skulle skjuta tre bilar och två körande bilar med en helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Flygskolan, speciellt då man skulle flyga runt med ett plan och då man skulle skjuta tre bilar och två körande bilar med en helikopter. Den var faktist svår, men att få guld på Driving School är mycket svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo kanske, men jag visste inte vad jag skulle skriva, så jag skrev bara GTA San Andreas Haha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ingen är särskilt svår men Driving school är den som är jobbigast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Flying School tycker jag var svårast. Min sämsta sida i GTA är att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Driving school var helt klart jobbigast att fixa 100% på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vote: Flying School dem andra var fan aslätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men när kommer man till dom olika skolorna? I andra standen eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Men när kommer man till dom olika skolorna? I andra standen eller vad? Driving School - San Fierro Boat School - Desert Flynig School - Desert Bike School - Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 1. Bike School - Jump & Stoppie hade jag stora problem med. 2. Flying School - Destroy Targets hade jag lite problem med. 3. Driving School - The '90' hade jag hyfsade problem med. 4. Boat School - Hade jag inga problem med. Alla skolor var lätta men det var alltid någonting som var svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 1. Bike School - Jump & Stoppie hade jag stora problem med. 2. Flying School - Destroy Targets hade jag lite problem med. 3. Driving School - The '90' hade jag hyfsade problem med. 4. Boat School - Hade jag inga problem med. Alla skolor var lätta men det var alltid någonting som var svårt. Fick du GULD på allt i Driving School!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Fick du GULD på allt i Driving School!!! Jaru det fick jag, eller har guld på alla skolor. Redigerad 22 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vet inte vilken som är svårast av driving- och flying school, har inte kört dom sådär jättemycket, men boat- och bike shcool var busenkla i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Båt skolan e svårast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bilskolan är svårast, men har ändå tagit guld på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har äntligen tagit guld på Driving school men har fortfarande en uppgift kvar på flying school där jag bara har fått Silver. Vote: Flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jaru det fick jag, eller har guld på alla skolor. Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts