Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vad är det bästa sättet att radera ALLA bevis på att man tankat hem porr ? Hmm... Vi säger att jag tankar ner 2 st på 5 Mb... Är det bästa sättet att radera dem, tömma papperskorgen och sedan radera genvägarna som finns på "senast användna dokument" ? Eller finns den något mer man ska göra ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Du kan ju alltid formatera hårddisken om du är riktigt desperat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Behåll skiten istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 5 MB. oj va mycket men radera filerna . om du tankade den från nätet är det väll bara att ta bort chache å stuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Du kan ju alltid formatera hårddisken om du är riktigt desperat. Hmm.. det gör man på [sTART] / Program / Tillbehör / Systemvärktyg / Diskrensning... är det rätt ? Edit: Pottzork... Jag hittade filmerna i en buske.. Redigerad 21 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm.. det gör man på [sTART] / Program / Tillbehör / Systemvärktyg / Diskrensning... är det rätt ? Ja liksom, om du formaterar hela hårddisken så försvinner allt, framför allt operativsystemet så du har en helt tom hårddisk. Tror inte du vill göra det, jag var lite ironisk i min post. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja liksom, om du formaterar hela hårddisken så försvinner allt, framför allt operativsystemet så du har en helt tom hårddisk. Tror inte du vill göra det, jag var lite ironisk i min post. =) Kommer alla program och ALLA filer jag har.. kommer... kommer de försvinna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Du behöver inte formatera om du inte vill Men du kan juh alltid ha det som en sista utväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kommer alla program och ALLA filer jag har.. kommer... kommer de försvinna då ? Jepp, allt försvinner då... Men det som du skrev är inte formatering så det är lugnt. =) Diskrensning tar bara bort onödiga filer.(enligt operativsystemet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag har för mig det finns nåt program som heter Big Red Button som tar bort Temporary Internet files, Tidigare sidor och lite annat shiat som kan vara till skada. Men menar du att du har sparat porrbilder på datorn och vill vara helt säker på att dom är borta? Glöm inte tömma papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men menar du att du har sparat porrbilder på datorn och vill vara helt säker på att dom är borta? Glöm inte tömma papperskorgen Ja.. jag har laddat hem porr.... Men om man tömmer papperskorgen så går det INTE att veta att jag tankat hem porr... eller, kan man kolla vad man tankat ner på dc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja.. jag har laddat hem porr.... Men om man tömmer papperskorgen så går det INTE att veta att jag tankat hem porr... eller, kan man kolla vad man tankat ner på dc ? Hmm ja det kan man nog... Ta bort det från download queen (eller vad det heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja.. jag har laddat hem porr.... Men om man tömmer papperskorgen så går det INTE att veta att jag tankat hem porr... eller, kan man kolla vad man tankat ner på dc ? Se till så du inte har massa skit i nedladdningskön på DC++ eller nåt. Det ska tydligen gå att återfå filer man tagit bort, men det är säkerligen inget dina päron kommer syssla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Se till så du inte har massa skit i nedladdningskön på DC++ eller nåt. Det ska tydligen gå att återfå filer man tagit bort, men det är säkerligen inget dina päron kommer syssla med. Med UnDelete kan man få tillbaka borttagna filer inom någon vecka. Skall tipsa hans päron om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 @Gurgel... Räcker det att starta om dc ? @the dude... Hur gör man för att återfå filerna då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 @the dude... Hur gör man för att återfå filerna då ? Vet faktiskt inget, men jag har för mig att vissa förtag sysslar med sånt och att det kostar 1000-tals kronor. Men det är nog inte aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm skulle dom dö om dom fick reda på det? Dom kan väl tänka lite. Du är 12 och är i åldern då man är nyfiken vafan. Save it and njut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm skulle dom dö om dom fick reda på det? Dom kan väl tänka lite. Du är 12 och är i åldern då man är nyfiken vafan. Save it and njut Men lite pinsamt blir det ju om föräldrarna ser det.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men lite pinsamt blir det ju om föräldrarna ser det.... :"> Äh... Ser de dig så är det bara att säga: "Äh, vad är det för fel på att förbereda sig på vad som ska komma?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Äh... Ser de dig så är det bara att säga: "Äh, vad är det för fel på att förbereda sig på vad som ska komma?". Njauu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts