Jump to content

Radera bevis....

Perlan
 Share

Recommended Posts

Vad är det bästa sättet att radera ALLA bevis på att man tankat hem porr ?

Hmm... Vi säger att jag tankar ner 2 st på 5 Mb... Är det bästa sättet att radera dem, tömma papperskorgen och sedan radera genvägarna som finns på "senast användna dokument" ?

Eller finns den något mer man ska göra ? :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Du kan ju alltid formatera hårddisken om du är riktigt desperat.  <_<

Hmm.. det gör man på

[sTART] / Program / Tillbehör / Systemvärktyg / Diskrensning... är det rätt ?

Edit: Pottzork... Jag hittade filmerna i en buske.. ^_^

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. det gör man på

[sTART] / Program / Tillbehör / Systemvärktyg / Diskrensning... är det rätt ?

Ja liksom, om du formaterar hela hårddisken så försvinner allt, framför allt operativsystemet så du har en helt tom hårddisk. Tror inte du vill göra det, jag var lite ironisk i min post. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja liksom, om du formaterar hela hårddisken så försvinner allt, framför allt operativsystemet så du har en helt tom hårddisk. Tror inte du vill göra det, jag var lite ironisk i min post. =)

Kommer alla program och ALLA filer jag har.. kommer... kommer de försvinna då ? <_<^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig det finns nåt program som heter Big Red Button som tar bort Temporary Internet files, Tidigare sidor och lite annat shiat som kan vara till skada.

Men menar du att du har sparat porrbilder på datorn och vill vara helt säker på att dom är borta? Glöm inte tömma papperskorgen <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men menar du att du har sparat porrbilder på datorn och vill vara helt säker på att dom är borta? Glöm inte tömma papperskorgen ^_^

Ja.. jag har laddat hem porr.... <_<

Men om man tömmer papperskorgen så går det INTE att veta att jag tankat hem porr... eller, kan man kolla vad man tankat ner på dc ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.. jag har laddat hem porr.... <_<

Men om man tömmer papperskorgen så går det INTE att veta att jag tankat hem porr... eller, kan man kolla vad man tankat ner på dc ?

Se till så du inte har massa skit i nedladdningskön på DC++ eller nåt. Det ska tydligen gå att återfå filer man tagit bort, men det är säkerligen inget dina päron kommer syssla med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se till så du inte har massa skit i nedladdningskön på DC++ eller nåt. Det ska tydligen gå att återfå filer man tagit bort, men det är säkerligen inget dina päron kommer syssla med.

Med UnDelete kan man få tillbaka borttagna filer inom någon vecka. Skall tipsa hans päron om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor