Green_Goblin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) This mod puts all the deleted SA Vehicles back in the game. The Enforcer is replaced with the FBI Truck, the Barracks is replaced with the SWAT Tank, and the AT-400 is replaced with the Andromada. Download: Mirror 1 Mirror 2 Redigerad 22 juni, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det swat tanken som man använder i *spoiler* end of the line? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Skit it hade ändå fel Redigerad 21 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är det swat tanken som man använder i *spoiler* end of the line? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vart kommer de finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vart laddar man ner från sidan, och vart ska man lägga filen/filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag vet inte vad man kan hitta fordonen men jag tror de finns någon kartqa i Kattlas Topic! Här laddar man ner om den andra inte funkar! Man installerar genom Imgtool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag vet inte vad man kan hitta fordonen men jag tror de finns någon kartqa i Kattlas Topic! Här laddar man ner om den andra inte funkar! Man installerar genom Imgtool! Det är ju bara en fil som heter vehicles.ide det är ju inte ett fordon för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 De funkar inte för mig Är det någon som har fått det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) De funkar inte för mig Är det någon som har fått det att funka? Nu har jag lagt in på precis rätt sätt och allting, men det blir vanliga at400 och inte andromada som kommer in i hangaren i LV ändå.. Redigerad 22 juni, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nu fick jag det att funka Så här ser de nya planet ut. Synd bara att man inte kan öpnna luckan där bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nu fick jag det att funka Så här ser de nya planet ut. Synd bara att man inte kan öpnna luckan där bak. Hur gjorde du? Jag har ju bytt ut filerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Gjorde samma sak. Tog först dom 2 at400 filerna. Sen la jag in dom 2 nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts