Foo Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 CD-ROM enheterna på min dator har slutat fungera nu för andra gången, det står att en drivrutinin har inaktiverats. Jag har lämnat in datorn i affären där jag köpte den så att de kan fixa den igen. Nu har jag monterat upp en gamal dator så länge, och nu slutade CD-ROM enheterna på den här datorn också fungera. Någon som vet vad det beror på och vad jag kan göra åt det så att de fungerar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kanske är nått programm du anväder. eller nått :wack: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Ja jag tänkte också det, men jag vet inte vad det kan vara, kan det vara Daemon tools kanske eftersom det är en sorts CD-läsare... Jag behöver hjälp Redigerad 21 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kanske är nått programm du anväder. eller nått :wack: JAg har daemon tools. de har alltid funkat. går den inte å öppnna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nej Daemon tools fungerar heller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Kan ju vara Daemon Tools isf, har en kompis som varit med om att två av deras datorers CD-enheter pajat, men för mig och många andra jag vet har Daemon Tools funkat prima, men när du säger att inte ens det funkar så...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag slängde DT, men det funkerar fortfaranade inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Försök med att ta bort daemon tools cd-enhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts