Patrik Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hur många Truck-missions finns det, när man ska göra en långtradare till olika ställen? Tänkte om det nån gång tar stopp, för vinsterna ökas ju för varje gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 8:st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Man ska göra åtta. Men jag är uppe i 28 för man kan fortsätta efter åtta om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har gjort en... Får man något när man gjort de 8st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har gjort en... Jag har gjort 3st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har gjort en... Får man något när man gjort de 8st? Det blir typ en "asset" som genererar upp till 2000$ när du gjort 8 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag hade bara 7 trucker uppdrag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man ska göra åtta. Men jag är uppe i 28 för man kan fortsätta efter åtta om man vill. Ok, tjänar man pengar på själva uppdragen efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Måste man klara alla Truck-missions för att kunna få 100% i progress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ok, tjänar man pengar på själva uppdragen efteråt? Ja, efter att du klarat dem så finns det ett $:tecken där som ger dig mer $! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man ska göra åtta. Men jag är uppe i 28 för man kan fortsätta efter åtta om man vill. Hur mycket $ får du på dom missionen, typ 27 eller 28? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja, efter att du klarat dem så finns det ett $:tecken där som ger dig mer $! Jag vet det, men får man pengar för själva uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag vet det, men får man pengar för själva uppdragen? Ah, sorry missuppfattade... Ja det ska du få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ah, sorry missuppfattade... Ja det ska du få! Hur mycket pengar, per uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Hur mycket $ får du på dom missionen, typ 27 eller 28? Man får lika mycket som alla andra. Fast det beror ju på tiden och sånt. Redigerad 23 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts