kjoada Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Jag har spelat ganska länge och tror att jag har köpt de flesta bygnader men det känns ändå inte som att sroryn är slut, finns det några uppdrag kvar att göra? Jag bifogar min savefil om nån kan vara snäll att kolla GTAVCsf1.b Redigerad 21 juni, 2005 av kjoada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 *spoiler* om du inte vill veta om en sak som e väldigt mycket av storyn kolla inte då längre ner... Har du dödat Sonny??det e iaf sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ladda upp dina stats här så blir det lättare för oss att se vad du har kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts